دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

چرا با وجود کاهش قیمت انس جهانی، طلا در ایران ارزان نشد؟

کرمان موتور شرایط فروش نقدی پیکاپ کی ام سی T9 را اعلام کرده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: هیچ مشاور املاکی حق ندارد قرارداد اجاره برای اتباع غیر مجاز در بنگاه‌های املاک منعقد کند.

همه چیز در هاله‌ای از ابهام است و حالا در شرایطی که کمتر از چهل روز تا پایان سال باقی مانده زمزمه بر سر افزایش قیمت بنزین در سال آینده باز هم بالا رفته است.

رییس کل اسبق بانک مرکزی نسبت به آثار منفی نرخ بهره 30 درصدی، قیمت گذاری دستوری و برداشت‌های متعدد از بورس و تداوم اختلاف 17 هزار تومانی دلار نیما و بازار هشدار داد.

با اعلام سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران روستایی واریز خواهد شد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران در مسیر افزایشی حرکت کرد.

طبق گزارش‌های رسمی در حالی که قیمت متوسط هر متر مربع مسکن در تهران در سال 96 -95 حدود 5 میلیون تومان بود این عدد امروز به حدود 70 میلیون تومان رسیده‌است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استقبال مشمولان از برنامه ارتقای امنیت غذایی کودکان زیر پنج سال خبر داد و گفت: در مرحله اول میزان مشارکت 415 هزار و 56 خانوار مشمول بیش از 47 درصد بوده است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: هیچ مشاور املاکی حق ندارد قرارداد اجاره برای اتباع غیر مجاز در بنگاه‌های املاک منعقد کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تغییر ساعت رسمی کشور پاسخ داد.

گزارش‌ها از روند بازار جهانی طلا، از ریزش شدید قیمت طلا در آخرین لحظه معاملات حکایت دارد.

گزارش‌ها از بازار خودرو، از کاهش 5 تا 10 میلیون تومانی قیمت‌ها حکایت دارد.

قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته در روند افزایشی قرار گرفت. رشد قیمت در بازار طلا به دنبال افزایش 250 تومانی قیمت دلار رخ داد. روز چهارشنبه رشد محدود دلار، کاهش بیش از 40 دلاری طلای جهانی و برگشت به منطقه 1900 دلاری را خنثی کرد.

این روزها آن‌قدر هزینه خرید لپ تاپ و کامپیوتر سر به فلک می‌کشد که بسیاری از دانشجویان با وجود ضرورت، امکان خرید آن را ندارند.

قیمت دلار در پنجمین روز هفته، نوسان افزایشی داشت. این افزایش قیمت در سایر ارزها رخ داد و دلار نیز 250 تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شد. برخی معامله‌گران معتقدند سیاست‌گذار برای اینکه در روزهای پایانی سال دست پر باشد، عرضه دلار را محدود کرده است.