یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

در بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران که به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد، شرکت تیپاکس برای دومین سال متوالی به‌عنوان برترین شرکت کشور از نظر رشد سریع معرفی شد. در حوزه حمل‌ونقل و خدمات وابسته نیز در رقابت با شرکت ها و هلدینگ‌های مطرح این حوزه نظیر شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، رتبه 5 را از آن خود کرد.

با توجه به اینکه سال گذشته سبد معیشت 13 میلیون و 90 هزار تومان تعیین شده بود که عدد حداقلی نیز بود، با توجه به نرخ تورم امسال که حدود 46 درصد است، عدد سبد معیشت تخمینی حدود 16 میلیون تومان خواهد بود.

در این مقاله به تمامی پرسش‌های اصلی درباره تویوتا لندکروزر پرادو 2024 پاسخ می‌دهیم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در برخی استان‌ها تقاضای افزایش قیمت داشتند که به شوراهای آرد و نان رفت و مصوب شد اما اگر تخلفی در قیمت و کیفیت ایجاد شود، رسیدگی به آن در حوزه فعالیت وزارت صمت و سازمان تعزیرات است.

عبدالمجید اجتهادی معاون وزیر اقتصاد گفت: دولت توجهی به درآمد سازمان اموال تملیکی ندارد اما سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در این چند سال از یک سازمان زیان ده به یک سودده تبدیل شد و حتی بودجه 450 میلیون تومانی برای تامین غذای زندانیان را پرداخت می‌کنیم.

سیاستمداران جهان برخی از قوی‌ترین خودروهای ساخته شده را در اختیار دارند. این خودروها مانند سلاح‌هایی در جاده هستند که برای محافظت از سرنشینان بسیار مهم خود، در برابر مخرب‌ترین تهدیدها طراحی شده‌اند.

معاون وزیر کار و رفاه درباره نحوه دریافت یارانه یک میلیون تومانی برای کودکان گفت: خانواده های دهک یک تا هفت با کودکان 6 ماهه تا 5 ساله به خانه‌های بهداشت مراجعه کنند.

شرکت صنایع تولیدی کروز در ششمین نمایشگاه کار ایران با هدف رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما و تسهیل فرایند جذب و استخدام نیروی کار در این نمایشگاه، حضور دارد.

در پی ابلاغ تصویبنامه مصوب جلسه 15 بهمن هیأت وزیران در خصوص پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان توسط معاون اول رئیس جمهور، شمارش معکوس برای واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان آغاز شده است.

سید کمال سیدعلی گفت: نوسان دوباره نرخ ارز با توجه به میزان رشد نقدینگی و حچم تورم ریالی دور از ذهن نیست.

یک کارشناس اقتصاد کلان عنوان می‌کند: «برآوردهای موجود نشان می‌دهد در سال آینده بالغ بر 220 هزار میلیارد تومان از درآمدهایی که از محل اخذ مالیات‌ها پیش‌بینی شده، محقق نخواهد شد.

دولت و مجلس همانند سال جاری در لایحه بودجه سال آینده نیز کسب و کارهای اینترنتی در سکوهای داخلی را از پرداخت مالیات معاف کرده‌اند.

یک کارشناس اقتصادی با اعلام اینکه شواف با اعداد و آمار بیش از واقعیات اقتصادی برای مسئولان دلچسب است، تاکید کرد به جای اینکه درباره رتبه صحبت کنید بهتر است درباره قدرت خرید و قدرت پول حرف بزنید والا شعبده‌بازی با اعداد سال‌هاست صورت می‌گیرد و دردی از ما دوا نکرده است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرد: بانک مرکزی به صورت جدی به مساله افزایش بی ضابطه نرخ ارز در طول 20 روز گذشته ورود کرد و در آینده نیز همین سیاست را ادامه خواهد داد

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: فعلا تصمیمی برای تغییر رسمی ساعت کشور نداریم؛ اما برنامه تغییر ساعت ادارات به نحوی که در مساله برق مشکل نداشته باشیم، وجود دارد.