یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت بهمن دیزل، کامیون فورس را در اقساط کوتاه و بلندمدت، سود سالانه منطقی، تحویل فوری و تنفس دو ماهه برای شروع اقساط عرضه می‌کند. این طرح فروش با همکاری بانک سینا برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند تنها با پرداخت 500 میلیون تومان مالک کامیون فورس باشند.

بررسی آمار مرتبط با تولید ناخالص داخلی کشورهای جهان نشان می‌دهد که ایالات متحده، چین، ژاپن، آلمان و هند به ترتیب در سال 2024 پنج اقتصاد برتر جهان را تشکیل خواهند داد.

منطقه 2 یکی از وسیع‌ترین مناطق 22گانه تهران است که بر اساس گزارش مرکز آمار متوسط قیمت آن در دی‌ماه امسال، 114 میلیون و 513 هزار تومان اعلام شده است. اما با چه بودجه‌ای می‌توان در محلات مختلف منطقه 2، آپارتمان خرید؟

یارانه کمک معیشتی مرحله 156 مربوط به بهمن ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 25 بهمن ماه قابل برداشت است.

سیاستمداران جهان برخی از قوی‌ترین خودروهای ساخته شده را در اختیار دارند. این خودروها مانند سلاح‌هایی در جاده هستند که برای محافظت از سرنشینان بسیار مهم خود، در برابر مخرب‌ترین تهدیدها طراحی شده‌اند.

یک عضو اتاق بازرگانی می‌گوید: الان شرایط دهک‌های پایین جامعه، شرایط خاصی است و دارند با سیلی صورت‌شان سرخ نگه می‌دارند و مالیات پنهانی را پرداخت می‌کنند.

در روز سه‌شنبه 24 بهمن ماه طی مراسمی، تفاهم‌نامه‌ای بین بانک گردشگری و دیجی‌پی برای تخصیص اعتبار به کاربران دیجی‌پی صورت گرفت.

بررسی داده‌های مرکز آمار ترکیه نشان می‌دهد خرید خانه در ترکیه توسط ایرانیان در سال 2023 به 4272 مورد رسیده است که حکایت از کاهشی 48 درصدی نسبت به سال پیش از آن، یعنی 2022 میلادی دارد؛ ضمن اینکه اگر فردی قصد خروج از ترکیه را داشته باشد، با توجه به هزینه‌هایی که در طی مدت زمان اقامت خود در ترکیه داشته است، این سرمایه‌گذاری برای او سود منطقی نداشته است؛ حال آنکه اگر فرد قصد ادامه زندگی...

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: افزایش سن بازنشستگی از سال 1405 عملیاتی می‌شود.

حتما دیده و خوانده‌اید که هر چند وقت یک بار کاربران شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا را به گران‌فروشی متهم می‌کنند. معمولا کاربری از تجربه خرید خودش می‌گوید و از این می‌نویسد که کالا را در فروشگاه اینترنتی دیگر یا یک فروشگاه در شهر ارزان‌تر دیده است.

همزمان با برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به امضا رسید.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، پلاتین با 0.1 درصد کاهش به 870.81 دلار آمریکا در هر اونس رسید، پالادیوم 0.5 درصد کاهش یافت و به 859.49 دلار آمریکا رسید و نقره با 0.2 درصد کاهش به 22.03 دلار آمریکا رسید.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران در مسیر افزایشی حرکت کرد.

وزیر نفت گفت: در ساعات اولیه که انفجار خطوط اصلی گاز اتفاق افتاد با آمادگی‌ای که از قبل داشتیم سریعا آرایش شبکه را تغییر دادیم.

آخرین وضعیت گازرسانی به مناطق مختلف شهری و استانی اعلام شد.

یک عضو اتاق بازرگانی اعتقاد دارد: پول‌های در دست مردم به نوعی باعث ایجاد فشار به بازار ارز می‌شد که خوشبختانه این پول‌ها جذب گواهی سپرده خاص شدند؛ بنابراین نرخ دلار در بازار ارز دوباره کاهشی شد و تا پایان سال افزایشی برای نرخ ارز متصور نخواهیم بود.