دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: درخصوص میدان نفتی آرش دنبال تنش نیستیم، اما از حق خود دفاع می‌کنیم.

یارانه جدید در قالب طرح فجرانه به مدت 3 ماه از بهمن تا اردیبهشت ماه سال 1403 اجرا خواهد شد و اعتبار خرید کالا از 120 هزار تومان به 220 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

هفته پایانی بهمن را باید هفته ایستایی بازارها در نظر گرفت. بازارهای چهارگانه سنتی در ایران در این هفته با سودی به سرمایه‌گذاران ندادند یا زیان اندکی را در سبدشان قرار دادند.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران طی 24 ساعت گذشته تغییر کرد.

معاملات در بازار خودرو طی 24 ساعت گذشته بدون تغییر قیمت انجام شد؛ به طوری که قیمت اغلب خودروها ثابت ماند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور از آخرین تصمیمات اتخاذ شده درباره نان سخن گفت.

ممنوعیت واردات شیرینی و شکلات به عراق هنوز در حد خبر است و اجرایی نشده، اما در مجموع این موضوع نگران‌کننده است. اگر این اتفاق برای ترکیه هم بود گفته می‌شد این محدودیت برای همه است. اما به نظر می‌رسد این محدودیت برای ایران است.

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ 26 بهمن 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی 1800 میلی لیتر 319 هزار تومان است.

گرانترین خانه های ایران طبیعتا در شهر تهران (منطقه 1 و یا لواسان) قرار دارند. برخی از ویژگی های خانه ها باعث می شود، خانه ای در این لیست جای بگیرد و به اصطلاح برند شود. در این گزارش لیست گرانترین خانه های تهران را آوردیم.

برخی شهروندان عنوان کردند که فروشگاه‌های طرف قرارداد طرح کالابرگ و حتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای طرح تشویقی کالابرگ فجرانه مردم را دست به سر می‌کنند.

اتیوپی به لطف هزینه‌های پایین انرژی و سیاست‌های دولتی مطلوب، به سرعت در حال تبدیل شدن به مقصدی جذاب برای فعالان استخراج بیت کوین است.

قیمت انواع خودروهای ساخت داخل (صفر) در 22 سال گذشته در مقایسه با امروز منتشر شد.

در حالی که سازمان تامین اجتماعی پیشتر از اجرای قانون افزایش سن بازنشستگی از فروردین 1403 خبر داده بود، وزیر رفاه از تعویق اجرای این قانون تا سال 1405 خبر داد.

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1400 اصل طلا از مالیات معاف است و تنها کارمزد طلا مشمول مالیات بر ارزش افزوده می شود.

بانک مرکزی با اعلام رشد 27 درصدی تسهیلات بانک‌ها در 10 ماهه نخست امسال خبر داد که سهم خانوارها به 20.1 درصد رسیده است. افزایش سهم خانوارها از کل وام پرداختی توسط بانک‌ها یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم بود.

ژاپن جای خود را به آلمان داد تا این کشور تا پایان سال 2023 از نظر تولید ناخالص داخلی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.