یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با برنامه های جدید دولت برای گسترش دایره طرح یارانه‌ای نقدی و کالابرگ الکترویک بازار پیامکهای جعلی با عناوین غیر واقعی در خصوص یارانه داغ شده است.

قیمت گوشت مرغ در تاریخ 22 بهمن 1402 اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته 1.8 کیلوگرمی گوشت سینه مرغ 261 هزار تومان است.

حباب در خانواده سکه‌ها روز شنبه در تمام قطعات افزایش‌های قابل توجهی داشت. حباب سکه امامی 542 هزار تومان، سکه بهار 554 هزار تومان، نیم‌سکه 224 هزار تومان، ربع‌سکه 88 هزار تومان و سکه گرمی 48 هزار تومان رشد داشت.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از فردا آن دسته از خودروهای تولید داخل که از کارخانه ترخیص شود، با مدل سال 1403 سند زده و شماره‌گذاری می‌شود.

هفتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران سه شنبه برگزار می شود.

گویا کرمان موتور طرح عرضه خودرو برقی جک E30X را در دستور کار قرار داده و به‌زودی شاهد ورود این خودرو با نام کی ام سی E30X به ایران خواهیم بود.

براساس برخی گمانه‌زنی‌ها، احتمالا حقوق کارگران در سال 1403 حدود 10 میلیون تومان محاسبه شود.

در شرایطی که مسدود کردن بی‌سابقه سرمایه‌های بانک مرکزی روسیه توسط دولت بایدن موقعیت دلار را به عنوان ارز ذخیره دنیا به خطر انداخته، استفاده از سیاست اقتصادی آمریکا به عنوان یک سلاح علیه متحدانش می‌تواند پیامدهای جدی به دنبال داشته باشد.

اتفاق خوبی که ممکن است تا آخر سال رخ دهد، این است که قیمت‌ها همچنان تا آخر سال کاهشی خواهد بود و از سوی دیگر ورود چینی‌ها به صنعت ساخت و ساز و شکست انحصار در این حوزه موضوع مهم فعالیت‌های دولت به‌ویژه در شهرهای جدید است. با این شرایط امید می‌رود قفلی که به بازار مسکن ایران زده شده است باز شود.

تقریبا همه میلیاردرهای آمریکایی، موسس یا وارث ثروت خانوادگی هستند اما فوربس 26 نفر از 760 میلیاردر آمریکایی را شناسایی کرده که با بالا رفتن از نردبان شرکت، به موفقیت رسیدند.

عضو انجمن واردکنندگان خودرو می‌گوید: اگرچه نوید باز شدن خودروهای وارداتی در بازار و شوق ناشی از افزایش واردات و تنوع خودرو باعث شد که فشار تقاضا کم شود، ولی هر چه مرور زمان بیشتر می‌شود و آن برنامه‌ها تحقق پیدا نمی‌کند، این انتظار کم‌کم از بین می‌رود و مردم ناامید می‌شوند نسبت به آن اتفاقاتی که قرار بود بیفتد.

بازار مسکن یکی از مهمترین بازارهای اقتصادی در هر کشوری است. بازار مسکن تحت تأثیر عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا 90 درصد حقوق شاغلان در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است که باید ظرف سه سال اجرایی شود که از سال آینده اجرایی می‌شود.

بازار کریپتو شاهد یک روند صعودی بوده و در این میان سایر ارزهای دیجیتال در برابر بیت‌کوین با رشد قیمت قابل توجهی همراه شده‌اند.

یک فعال بازار طلا درباره پیش بینی کرد قیمت طلا و سکه در اسفند ماه افزایشی شود.

قیمت جدید گوشت، مرغ، برنج و روغن اعلام شد.