یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید گوشت، مرغ، برنج و روغن اعلام شد.

یارانه دهک‌های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام واریز می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار همدان گفت: 60 پروژه اقتصادی استان در دهه فجر با 2 هزار و 392 میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی یک‌هزار و 884 نفر افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ‌زنی شده است.

در این گزارش، شما قادر خواهید بود آخرین قیمت خودروهای خارجی مختلف را مشاهده کنید.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مخالفت عده‌ای با خروج سیمان و فولاد از بورس درباره قیمت نهضت ملی مسکن در سال آینده، گفت: قیمت تمام شده مسکن تابعی از تورم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ادامه پرداخت یارانه ها در سال آینده توضیح داد.

قیمت طلا، سکه و ارز طی 24 ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.

همراه با سقوط قیمت دلار به یک کانال پایین‌تر، بازار خودرو نیز در اولین روز هفته در مسیر ریزشی قرار گرفت و قیمت خودروها افت یک تا 5 میلیون تومانی را تجربه کردند.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1402 صفر 675 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین همین مدل شاهین با قیمت 690 میلیون تومان نیز فروخته می‌شود.

قیمت کاکائو به سرعت در حال افزایش است و برخی از شرکت‌های صنایع غذایی آمریکایی هرشیز ممکن است به افزایش قیمت‌ها ادامه دهد.

تورم اقتصاد به 44 درصد رسید؛ این اعداد و ارقام نگران‌کننده، نشان می‌دهد هر خانوار ایرانی در این مدت چه میزان بار گرانی را به دوش کشیده؛ باری که نه تنها مشخص نیست چه زمانی بر زمین خواهند گذاشت، بلکه باید منتظر سنگین‌تر شدن آن باشند. آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار نشان می‌دهد تورم دسته خوراکی‌ها در دی ماه سال جاری، 2.4 درصد بود.

تعداد محدودی از شهروندان روسیه با شرکت در یک نظرسنجی، درباره آینده خودروهای ایرانی در این کشور نظر داده‌اند. نتایج نظرسنجی دو نهاد روس حاکی از آن است که 48درصد افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی، معتقدند خودروهای ایرانی می‌توانند موفق به جلب اعتماد مشتریان روس در بازار این کشور شوند.

دیجی‌کالا ضمن تاسف فراوان و عذرخواهی از مردم شریف ایران بابت وجود کالاهای یک فروشنده خاص که شائبه توهین به مقدسات را به وجود آورده، تمام اقدامات نظارتی را برای حذف کالاها و عدم تکرار این اتفاق انجام خواهد داد.

یک کارشناس اقتصادی اظهار داشت: اگر در غزه آتش‌بس اعلام شود، نرخ دلار تا 51 هزار تومان هم کاهش پیدا می‌کند اما قیمت‌ها کمتر از این پایین نمی‌آید.

اوراق سلف مسکن (فروش متری مسکن) بنا بود تا پایان سال عرضه شود اما رئیس سازمان بورس به تازگی گفته است که این اوراق هنوز نهایی نشده و بعید می‌دانم به پایان سال برسد.

شاید بخش M اسپرت بی ام و، شاسی بلند بزرگ و بحث برانگیز XM را به عنوان پرچمدار نهایی خود انتخاب کرده باشد، اما چند سال پیش، یک خودروی اسپرت قرار بود این لقب را یدک بکشد. این پروژه در حالی که به طرز وسوسه برانگیزی به نتیجه نزدیک می‌شد، اما در نهایت به حالت تعلیق درآمد که احتمالاً قربانی همه گیری کووید -19 شده است.