یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

حقوق بهمن‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از امروز (21 بهمن‌ماه) واریز خواهد شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص پاسخ معاون این وزارتخانه در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر افزایش قیمت خودرو در سال آینده، اعلام کرد: منظور از این پاسخ روند افزایش قیمت خودرو در بازار است، نه قیمت کارخانه‌ای خودرو.

شرکت خودروسازی اسنا پیرو قرارداد فی مابین با شهرداری تهران، 25 دستگاه اتوبوس درون شهری دیگر را راهی پایتخت کرد.

با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا 3 به جای دریافت 400 هزارتومان یارانه، 620 هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت 300 هزارتومان، 520 هزارتومان یارانه دریافت خواهند کرد.

ثبت نام خودروهای وارداتی جدید جهت عرضه خودروهای مازاد وارداتی فروش فوری با زمان تحویل حداکثر سه ماه تمدید شد.

یک کارشناس بازار سرمایه اعتقاد دارد که سه مساله مهم قیمت‌گذاری دستوری، نرخ بهره بسیار بالا و نرخ تسعیر ارز غیرواقعی در کنار خبرهای نامناسب، باعث شده که بازار سهام از تب و تاب بیفتد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تداوم معافیت مالیاتی سود سپرده های بانکی در سال آتی خبر داد.

هم اکنون قیمت تمام شده هرکیلو گوساله نر 220 هزارتومان است، درحالیکه با نرخ 190 هزارتومان از دامداران خریداری می شود.

تحلیلگران عقیده دارند فدرال رزرو نرخ بهره را برای مدت طولانی‌تری در همین سطح بالا حفظ می‌کند. بدین ترتیب کف قیمت طلا تا 1960 دلار پایین می‌آید.

سامانه جامع تجارت اعلام کرد: با هماهنگی صورت گرفته با فراجا برای استعلام اطلاعات خودرو، از تاریخ 1402/11/23 در زمان ثبت اسناد فروش به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و 5 رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می شود.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

با توجه به کاهش نرخ سود تسهیلات 550 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن برخی از متقاضیان از پرداختی اقساط خود مطلع نیستند که در این گزارش توضیح داده می‌شود.

طبق داده‌های مرکز آمار ترکیه، ایرانی‌ها در سال 2023 تعداد 4 هزار و 272 فقره خانه در ترکیه خریداری کرده‌اند که نسبت به سال 2022 کاهش 48 درصدی و نسبت به سال 2021 کاهش 58 درصدی داشته است.

کریگ رایت (Craig Wright)، دانشمند کامپیوتر استرالیایی که برای مدت‌ها مدعی بود که ساتوشی ناکاموتو و خالق بیت کوین است، اعتراف کرده که اسنادی را برای اثبات ادعای خود جعل کرده است

با توجه به این که قیمت خودروهای وارداتی در بازار و سامانه یکپارچه بسیار متفاوت است حاشیه سود بالایی نصیب خریداران می‌شود.

وزیر کار، میانگین افزایش دستمزد کارگران در سال آینده را اعلام کرد.