یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

روند بازار مسکن در 10 روز اخیر نشان می‌دهد حرکت نوسانی قیمت، میل به رونق دوباره، تثبیت قیمت و مواردی از این قبیل در آن، بستگی به قیمت ارز دارد.

شاخص دلار 0.1 درصد افزایش یافته و خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گران‌تر کرده است.

دبیرکل سابق کانون صرافان معتقد است: جربه‌ها نشان می‌دهد باز هم تحقق این اتفاق و برگشت نرخ ارز به سطوح قبلی دور از ذهن نخواهد بود.

یک کارشناس اقتصادی، یک راهکار به دولت برای کاهش نرخ تورم ارائه داد.

بازار خودروهای خارجی در طول یک هفته گذشته در مسیر نزولی حرکت کرد.

دولتی‌ها به گمانه‌زنی‌ها درباره تعطیلی روز شنبه، 21 بهمن پاسخ دادند.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی قطعی کارتخوان‌ها در صبح امروز به اختلال در عرضه نان و در برخی نقاط به درگیری میان مردم و نانوایان انجامید.

در هر کمپین تخفیف‌محور وقتی دنبال کالای موردنظرمان می‌گردیم و منتظر دیدن یک تخفیف هیجان‌انگیز هستیم، همزمان می‌گوییم نکند تخفیف‌ها غیرواقعی باشند؟ یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که در روزهای بلک فرایدی از آن انتقاد می‌شود، دیجی‌کالا است.

عراق همگام با برنامه دلارزدایی بریکس، هشت بانک خود را از انجام معامله با دلار آمریکا منع کرده است.

طرح مسکن 25 متری یکی از جنجالی‌ترین طرح‌های خانه‌دار کردن مردم در سال جاری بود. اتحادیه تعاونی‌های مسکن پس از خبر تکذیب ساخت این واحدها از سوی وزارت راه و شهرسازی با حضور در رسانه‌ها اعلام کرد که قرار است اجرای این پروژه را بر عهده داشته باشد و جزئیاتی از آن را نیز در رسانه‌ها منتشر کرد که انتقادات زیادی را از سوی مردم و مسئولان برانگیخت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دنبال حذف قیمتگذاری دستوری در خودروها هستیم و در این زمینه تلاش می کنیم.

محمدجواد تاجیک مدیرعامل بهشت زهرا (س) درخصوص پیشنهاد شهرداری برای افزایش نرخ بهای خدمات بهشت زهرا در سال 1403 گفت این افزایش بیش از سقف 30 درصد نخواهد بود.

ایران ناسیونال قیمت محصولات خود در سال 1353 را اعلام کرد.

براساس اعلام دولت، عیدی کارمندان و بازنشستگان 2.5 میلیون تومان خواهد بود. معمولا سازمان تأمین اجتماعی نیز همین میزان عیدی را برای بازنشستگان خود در نظر می‌گیرد.

قیمت گوشت مرغ در تاریخ 19 بهمن 1402 اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته 1.8 کیلوگرمی گوشت سینه مرغ 261 هزار تومان است.

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به مدیرکل واردات گمرک، واردات و ترخیص 2000 دستگاه خودروی سواری با اولویت برقی و هیبریدی توسط وزارت کشور را جهت اجرا به گمرکات کشور ابلاغ کرد.