یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

شاخص دلار آمریکا 0.1 درصد کاهش یافت و بازده اسکناس‌های 10 ساله خزانه داری به 4.0921 درصد کاهش یافت و شمش‌های بدون بازده را برای سایر دارندگان ارز جذاب‌تر کرد.

رییس شورای تامین دام کشور با بیان اینکه گوشت منجمد بخشی از بازار داخلی را تامین می‌کند، اضافه کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد 230 هزار تومان و گوشت منجمد گوساله 280 هزار تومان است.

در حالی چندی پیش وزارت راه و شهرسازی خبر از پیشنهاد چینی‌ها برای ساخت نهضت ملی مسکن داده بود، حالا معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز از واگذاری زمین‌های ذخیره به چینی‌ها برای اجرای طرح «کلید به کلید» در مناطق پایین شهر سخن گفته است.

اپلیکیشن پات لایف ایران کیش استانداردهای اجرایی و تامینی پروژه TAP AND GO (کهربا) را به عنوان اولین شرکت بهره بردار از این شیوه نوین پرداختی، روی دستگاه های کارتخوان بانک تجارت فراهم کرد.

قیمت کارخانه خودروهای پژوپارس از 275 میلیون 333 میلیون تومان متغیر است.

یارانه دهک‌های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام واریز می‌شود.

یک فعال بازار طلا گفت: تقریبا نیمه سوم اسفند ماه رمضان آغاز می شود در چند روز اخیر به نظر می رسد بازار رونق گرفته است و احتمال دارد این رونق تا 20 اسفند در بازار طلا باشد.

هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت با متناسب سازی حقوق بازنشستگان موافقت کرد.

لینکلن آویاتور و فورد اکسپلورر از پلت‌فرم مشترکی استفاده می‌کنند و اکنون با توجه به تغییرات فورد اکسپلورر، مدل آویاتور لینکلن نیز عوض شده است. لینکلن نسبت به فورد، تجملات بیشتری به خودروهایش تزریق می‌کند، که با پکیج‌های ظاهری متعدد و سیستم‌های فناوری جدید که به جدا کردن آن از برادر ارزان‌ترش کمک می‌کند، مشخص شده است.

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از زمان پرداخت عیدی کارگران و بازنشستگان خبر داد.

بررسی روند بازار طلا، از حرکت طلا روی مرز 2 میلیون و 800 هزار تومان حکایت دارد.

وقتی پورشه یک خودرو را فیس لیفت می‌کند، تغییرات ظاهری زیادی ایجاد نمی‌کند، اما مشخصات و ویژگی‌های فنی خودرو به شدت تغییر می‌کند. تایکان 2025 هم همینطور است. در حالی که ممکن است شبیه مدل قدیمی به نظر برسد، این یک سدان الکتریکی کاملاً اصلاح شده است.

ارسال پیامک برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و صدور صورت‌حساب الکترونیک که از سقف واریزی 18 میلیارد تومان عبور کرده باشد، برقرار می‌شود. این خبری است که به تازگی رییس سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است.

یک تیونر بریتانیایی به نام Urban Automotive به تازگی از کیت ارتقاء خود برای رولزرویس گوست رونمایی کرده که برای اولین بار در نمایشگاه SEMA سال گذشته در لاس وگاس رونمایی شد. سفارش برای گوست تغییر یافته اکنون باز است و بیش از 40 جزء جداگانه وجود دارد که خریداران می‌توانند از بین آنها مواردی انتخاب کنند.

در حالی آرامش به بازار خودرو بازگشته است، اما همچنان فعالان بازار اعتقاد دارند که خرید و فروش در این بازار در نقطه صفر قرار دارد.

مبلغ عیدی کارگران امسال حداقل چهار برابر کارمندان تعیین شده. درعوض میزان افزایش مبلغ عیدی کارمندان بیشتر است