یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

فرصت افتتاح حساب وکالتی برای ثبت‌نام خودروی وارداتی تا پایان روز جمعه 20 بهمن‌ماه تمدید شد.

گزارش‌های مرکز آمار ایران از تحولات بازار مسکن تهران در آذر 1402 نشان می‌دهد، منطقه یک در بین مناطق 22گانه از بالاترین متوسط قیمت برخوردار است و طی 9 ماهه امسال، نوسانات بسیاری را در بازار تجربه کرده است. اما اکنون که در یازدهمین ماه سال قرار گرفته‌ایم، با چه بودجه‌ای می‌توان خانه‌ای با کمتر از 80 متر در منطقه یک خریداری کرد؟

قیمت دلار در بیشتر روزهای هفته سوم بهمن در روندی کاهشی نوسان داشت. کارشناسان اقتصادی، بازه زمانی کنونی را مقطعی حساس می‌دانند و معتقدند ارزپاشی سیاست‌گذار مانع رشد قیمت دلار شده است. از طرفی رشد تقاضا هم سد مقاومتی محکمی در جهت برگشت قیمت این اسکناس به مناطق پایینی کریدور 50 هزار تومانی ایجاد کرده است.

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: موسسه اعتباری کاسپین منحل شد

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: با جذب 40 میلیون دلار، تولید خودروهای برقی در استان طی سال آینده اجرا خواهد شد، پروژه تولید و مونتاژ خودروها در مرحله اول به 100 میلیون دلار و در نهایت به 500 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد رسید.

وزیر کار گفت: طرح جدید کالابرگ به‌مدت سه‌ماه برای تثبیت قیمت‌ها آغاز شده و تفاوت این با طرح سابق این است که یارانه تشویقی به 220 هزار تومان افزایش داشت.

تامین اتوبوس برای مدت طولانی در اولویت کاری مسئولان نبوده و حالا که اوضاع وخیم شده و آلودگی هوا هم شدت گرفته، تامین نسخه پاک و برقی، آن هم در زمانی کوتاه را در دستور کار قرار داده‌اند و آنقدر این مسیر را پرشتاب پی گرفته اند که حتی فراموش کرده اند پول سفارش ثبت شده را بپردازند! پولی که حالا قرار است چندین برابرش را به شیوه ارزی بپردازند!

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بخش‌های مختلف منطقه 6 تهران اختلاف قیمت هر متر آپارتمان تا 50درصد پیش رفته است.

رئیس کل اسبق بانک مرکزی در واکنش به اظهارات مقامات دولتی درباره کسری 400 هزار میلیارد تومانی بودجه، گفت: چرا مرتب به جامعه سیگنال انتظارات تورمی می‌دهید؟

معاون وزیر صمت درباره وضعیت تولید و قیمت خودرو در ساب 1403 توضیح داد.

طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز 10 برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

زمان واریز «عیدی» مستمری‌بگیران صندوق روستاییان اعلام شد.

نتایج نظرسنجی دو نهاد روس حاکی از آن است که 48 درصد مردم روسیه معتقدند خودروهای ایرانی می‌توانند موفق به جلب اعتماد مشتریان روس در بازار این کشور شوند.

در مراسمی با حضور وزیر کشور، استاندار بوشهر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و مدیران استانی و محلی صنعت، پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه به همت پتروشیمی پارس افتتاح شد و در حال برگزاری است.

هر چند قیمت دلار این روزها اندکی کاشه را ترجبه کرده است اما همچنان بالاتر از سطوح پنجاه هزار تومان ایستاده و به نظر می‌رسد بازگشت به مقاطع پیشین دیگر دور از دسترس باشد.

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران می‌گوید: امسال نرخ خدمات قالیشویی تقریبا 35 درصد بیشتر از سال گذشته است که البته در مقایسه با نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی، پایین است و جوابگوی هزینه‌ها نیست اما با این وجود قالیشویی‌ها موظف هستند این نرخ‌ها را رعایت کنند.