یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امور استخدامی گفت: تعطیلی شنبه را باید هیئت وزیران تصویب کند.

قیمت راسته گوسفندی امروز 310 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

سایبرتراک ممکن است توانمندترین مدل تسلا در خارج از جاده باشد، اما هر چیزی محدودیت‌هایی دارد. عکسی که در صحرای موهاو گرفته شده دقیقاً این موضوع را ثابت می‌کند و نمونه آسیب دیده سایبرتراک را نشان می‌دهد.

امیر حسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروسازان معتبر دنیا با ما کار نمی‌کنند و کسانی که در حال حاضر خودرو وارد می‌کنند از واسطه‌ها می‌خرند و آن واسطه‌ها هم خیلی ضعیف هستند

نفس طلا در بازار جهانی افتاد، به طوری که شاهد تغییر ملموسی در قیمت‌ها نبودیم.

طرح فجرانه یارانه از دیروز آغاز شده است و تا 17 اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

همه کارگران طبق سنوات کاری عیدی و مزایای پاداش پایان سال را دریافت می‌کنند ولی چنانچه کارگری شش ماه در کارگاه کار کرده باشد، طبق همان نیم فصلی که کار کرده عیدی خود را می‌گیرد.

معاون وزیر صمت در همدان گفت: در وزارت صمت مهمترین مسئله، حمایت از تولید است و ما به عنوان دولت در این عرصه نقش تسهیل گر را داریم، پس بایددر این حوزه تلاش کنیم چرا که تلاش ما منجر به تولید ثروت و کاهش فشار بر مردم است.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: تغییر زمان بندی واریز یارانه برای نظم بخشی بهتر انجام شده و هیچ ارتباطی به قطع یارانه نقدی یارانه بگیران ندارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از شناسایی 35 پزشک فراری از مالیات در همدان ظرف ده ماه گذشته خبر داد و گفت: مردم در تماس با 1526 دریافت هزینه به نام غیر پزشکان را گزارش کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان گفت: بادستگیری 80 حفار غیرمجاز در استان، 210 قلم شئ تاریخی کشف و 20 دستگاه گنج‌یاب نیز توقیف شده است.

فولکس واگن در طول تاریخ خودروسازی خود، اقدامات عجیبی در زمینه تولید خودروهای روباز و بدون سقف انجام داده است؛ مثل شاسی بلند T-Roc با سقف پارچه‌ای و با قابلیت باز شدن. جدیدترین محصول این خودروساز، یک خودروی سدان و چهار در بوده که سقف آن حذف شده است!

پس از چند روز کاهش قیمت طلا و سکه، دیروز ورق قیمت‌ها برعکس و دوباره بازار وارد فاز صعودی شد.

طبق آخرین آمار گمرک، تعداد خودروهای واردشده قطعی به کشور از مرز پنج هزار دستگاه بالاتر نرفته و از این تعداد نیز تنها حدود هزار دستگاه تحویل مشتریان شده است. حال سوال این است که چرا تحویل چهارهزار خودروی دیگر به مشتری روند عادی خود را طی نکرده است؟