یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آب فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از دقایقی قبل به دلیل آنچه افت شدید فشار آب در سطح شهر تهران عنوان می‌شود، قطع شده است.

از روز چهارشنبه 27 دی ماه، عرضه شمش در مرکز مبادله آغاز خواهد شد و تاکنون عرضه‌کنندگان استقبال خوبی از این شیوه عرضه داشته‌اند.

سخنگوی اقتصادی دولت در خصوص افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر گفت: بخش عمده نوسانات ارزی روزهای اخیر ناشی از تحولات نظامی منطقه است به ویژه پس از حمله به یمن نااطمینانی‌هایی در کشورهای منطقه از جمله ایران ایجاد کرد که با فروکش کردن این التهابات، شاهد بازگشت آرامش به بازار هستیم.

قیمت ارز، طلا و سکه در بازار تهران تغییر کرد.

ایلنا نوشت: رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: موضوع حباب سکه باید حل شود و اگر بانک مرکزی نسبت به رشد حباب سکه بی‌تفاوت باشد، حباب سکه می‌تواند موتور افزایش قیمت دلار باشد.

عضو شورای عالی کار تاکید کرد: از سوی اکثر حاضران جلسه از جمله نماینده رسمی سازمان تامین اجتماعی و اعضای کارگری اعلام شد که در شرایط فعلی، مزد منطقه‌ای کاملا غیرقابل اجراست و توان پیاده‌سازی آن نیست. بنابراین اکثریت جمع حاضر در کمیته دستمزد، این گزینه را مردود دانستند.

به باور یک کارشناس، تا پایان سال ریتم ملایم افزایش قیمتی را خواهیم داشت.

سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه‌ای از مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

هم میهن نوشت: قرار است بانک مرکزی برای کاهش قیمت سکه و طلا، اقدام به توزیع سکه کند.

ورود اقتصاد گفت: در چند روز اخیر نیز برای افزایش نرخ ارز اقدام کردند، اما بانک مرکزی تلاش کرد تا مشکلی در این بخش رخ ندهد.

براساس گفته یکی از اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 مجلس، حداقل حقوق در سال آینده به 10 میلیون تومان در تمام بخش‌های اجتماعی رسانده شده است.

روزنامه دنیای اقتصاد جدول قیمت مسکن در مرکزی ترین نقاط تهران را منتشر کرد.

دنیای اقتصاد نوشت: نرخ شاخص ارزی در معاملات غیررسمی بازار روز گذشته کاهشی شد.

دنیای‌اقتصاد نوشت: علیرضا پیمان‌پاک، قائم‌مقام وزیر کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار، از کاهش قیمت گوشت قرمز خبر داد و گفت: تولید گوشت قرمز در بهار سال آینده افزایش خواهد داشت و این افزایش عرضه به معنای بهبود قیمت‌ها خواهد بود.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با ورود سکه طلا با طرح جدید و بدون تاریخ به بازار، قیمت طلا و سکه در بازار شکسته شد.

دور افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو تند شد و برخی خودروها در حال ورود با کانال‌های جدید قیمتی هستند.