یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تویوتا به تازگی هایس 2024 را در ژاپن، با به روزرسانی‌های جزئی معرفی کرد، اما خوشبختانه، کسانی که به دنبال طراحی مجدد و سنگین‌تر هستند، گزینه‌های زیادی در بازار دارند. یکی از احمقانه‌ترین ساخته‌های مبتنی بر هایس در سالن خودرو توکیو 2024 توسط تیونر ژاپنی به نام B-Dash رونمایی شد که دارای قسمت جلویی لندکروز J300 و سیستم صوتی بسیار قدرتمند است.

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار در چهارمین روز هفته، تحت تاثیر حمله سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل عراق، مسیر افزایشی را در پیش گرفت. با این اقدام، ارزپاشی سیاست‌گذار برای تثبیت بازار ارز نقش بر آب شد. کارشناسان اقتصادی اثر چنین اخباری را کوتاه‌مدت می‌دانند.

رکنا نوشت: سوسیس و کالباس جزو غذاهایی است که بدون شک همه به آن علاقه‌مند هستند اما غذایی که دیگر ارزان نیست.

در ماه سپتامبر، چانگان از خودروی مفهومی جدیدی رونمایی کرد که تمام مزایای یک کراس اوور را با کاربردی بودن یک پیکاپ ترکیب می‌کرد. اکنون اسناد ثبت شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین نشان می‌دهد که این چیزی بیش از یک کانسپت و پیش نمایش بوده است.

رمز ارز نوشت: اخیرا خبری در مورد انتقال 990 میلیون دوج کوین (DOGE) به ارزش قابل توجه بیش از 79.757 میلیون دلار از یک آدرس ناشناس به آدرسی دیگر، در شبکه اجتماعی X منتشر شده و گمانه‌زنی‌های زیادی را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

نخستین تاکسی تمام برقی کرمان موتور ظهر امروز (سه شنبه 26 دی ماه 1402) تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران شد.

اقتصادنیوز نوشت: بر اساس آماری که روز دوشنبه منتشر شد، تولید آلمان در سال گذشته 0.3 درصد کاهش یافته و همزمان تورم بالا، افزایش نرخ بهره و افزایش هزینه‌های انرژی، بزرگترین اقتصاد اروپا را با یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای اقتصادی در جهان مواجه کرد.

عصرایران نوشت: رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می‌کنید.

وزیر اقتصاد درباره ادامه فعالیت سامانه یکپارچه فروش خودرو توضیح داد.

یک کارشناس حوزه تامین اجتماعی در گفت و گو با «خبرآنلاین» پیامدها و تاثیرهای منفی مصوبه افزایش سن بازنشستگی بر کارگران و بازار کار را بررسی کرد.

گزارش‌ها از روند بازار خودرو، از فاصله بیش از 300 میلیون تومانی قیمت پژوپارس از کارخانه تا بازار حکایت دارد.

یکی از تحلیلگران شرکت کریپتوکوانت در گزارشی جدید، عنوان کرده که تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین حاکی از یک افزایش بالقوه است، اما با وجود پتانسیل سودهای کوتاه مدت، معامله‌گران باید با احتیاط عمل کنند.

یک نماینده مجلس گفت: رشیدی‌کوچی تصریح کرد: آقای علی‌آبادی می‌گوید من ماشینم را برقی کردم. گفتم آقای علی‌آبادی به من بگو چکار کردی که ماشینت برقی شده است!؟ گفت چند تا باطری به آن وصل کردم و.... به او گفتم به این خودرو می‌گویند هیبریدی؛ برقی نیست.

دولت جبران کسری بودجه تحمیل شده را چگونه پاسخ دهد؟ افزایش مالیات؟ افزایش قیمت سوخت؟ جهش ارز؟ ایجاد مخاطره اخلاقی در بازار سرمایه؟ کمیسیون تلفیق چه پیشنهاد می کند؟

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم مصمم است خودروهای برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرهای کشور فعالیت کنند و از سوی دیگر مردم را با مزایای استفاده از خودروهای برقی آشنا کند.

رییس اسبق اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: در حال حاضر قیمت طلا واقعی است، ولی قیمت سکه واقعی نیست. در حال حاضر سکه نزدیک 6 میلیون تومان حباب دارد و قیمت کنونی آن 31 میلیون تومان است.