یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد: قیمت خرید تضمینی گندم هر کیلو 17500 تومان برای سال زراعی 1403-1402 تعیین شد.

وزیر کار گفت: بخش قابل‌توجهی از کسانی که در دهک‌های درآمدی 4 به بالا بودند، در دهک‌های یک تا 3 قرار گرفته‌اند.

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم آغاز شد.

قیمت ارز، طلا و سکه در بازار تهران تغییر کرد.

ایلنا نوشت: زارع نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه میزان افزایش حقوق از 18 به 20 درصد دولت را عصبانی کرده است، گفت: پر واضح است که با وجود تورم فعلی و تورم سال آینده، مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق باید حقوق شاغلین را افزایش می‌دادند این در حالی است که این موضوع موجب عصبانیت رئیس سازمان برنامه و بودجه شده است.

قیمتی که در مرکز مبادله ایران مبنای مبادلات طلا خواهد بود عرضه و تقاضا است و مبادلات بر اساس پیشنهاد قیمت از سوی خریداران و پذیرفته شدن آن از سوی فروشندگان خواهد بود.

رمز ارز نوشت: بر اساس گزارش جدید پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، بیشتر ارزهای دیجیتالی که یک دهه پیش فهرست شده بودند، دیگر در بازار معامله نمی‌شوند.

عصر تاریخ تصویری از یک نانوایی سنگک در تهران مربوط به سال1300 شمسی را ببینید.

براساس گفته عضو هیات رییسه مجلس، با توجه به تورم 40 درصدی بر اساس گزارش بانک مرکزی و گرانی اجناس که تورم بیش از 60 درصد دارد آیا نباید برای کارمندی که 10 میلیون تومان حقوق دریافت و گوشت را با قیمت 700 هزار تومان خریداری می‌کند اقدامی داشته باشیم؟

اخیرا خبری در فضای مجازی درباره تخصیص ارز ترجیحی به یک شرکت برای واردات برنج منتشر شد و این پرسش را به‌وجود آورد که آیا رانت دیگری شکل گرفته است؟ شرکت واردکننده برنج در این‌باره پاسخ داده است.

اکثر کارشناسان و فعالان اقتصادی معتقدند؛ نوسانات اخیر در بازار ارز درنتیجه‌ی دامن زدن به فضای روانی است و همچون موارد قبلی، حباب دلار با فروکش کردن هیجانات مقطعی، تخلیه خواهد شد و قیمت‌ها به سطوح تعادلی قبلی باز می‌گردد.

تسنیم نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.07 درصد کاهش به 2027 دلار و 1 سنت رسید.

کشتی‌آرای تاکید می‌کند: اقدام بانک مرکزی، حباب را از بین می‌برد؛ نه این‌که قیمت‌ها را بشکند.

هم‌اکنون عددهای عجیب و غریبی به خریداران گوشت اعلام می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه داد.

تجارت‌نیوز نوشت: برآورد 2017 بانک جهانی هزینه فرار مغزها را 50 میلیارد دلار در سال نشان می‌دهد این رقم بیش از دو برابر ارزش صادرات نفت ایران است که در سال 2019 کمتر از 20 میلیارد دلار بوده.