یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قائم‌مقام تنظیم بازار وزارت کشاورزی گفت: در دو هفته قبل با واردات دام زنده قیمت‌ها هر کیلو 20 هزار تومان کاهش پیدا کرد و قیمت تعادلی برای شقه گوسفندی حدود 400 تا 420 هزار تومان است که اواخر سال به آن می‌رسیم.

براساس اعلام سامانه یکپارچه فروش خودروهای کوئیک GX- L، کوئیک GXR- L با روش فروش فوق العاده با تحویل حداکثر سه ماهه و پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان 1403 آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم ثبات قیمت مسکن را در کوتاه مدت و ادامه کاهش قیمت را در قدم بعدی کل کشور اجرا کنیم.

مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره یکی از بانک های عامل کشور که از پاسخ به استعلام اطلاعات تراکنش‌های بانکی توسط سازمان امور مالیاتی خودداری کرده بود، ممنوع‌الخروج شدند.

قیمت ارز، طلا و سکه در بازار تهران طی 24 ساعت گذشته تغییر کرد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی درباره نرخ مصوب مرغ گفت: نرخ 78 هزار تومانی به نظر ما در وزارت جهاد، نرخی است که مناسب هست و می‌تواند به تولید کمک کند.

یک اقتصاددان معتقد است: ادامه تحریم‌ها، عدم سرمایه‌گذاری، کسری بودجه و کاهش فروش نفت، از عمده‌ترین دلایل افتاده ایران در تله رکود است.

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به افزایش قیمت مسکن طی 20 سال گذشته، معتقد است: رشد مسکن به نسبت دلار، کمتر از بورس و طلا بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره میزان افزایش حقوق کارگران در سال 1403 توضیح داد.

بازار خودرو طی یک هفته گذشته افزایش 10 تا 80 میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با سیاست و اقدامات جدید بانک مرکزی قیمت طلا از اوج خود کاهش پیدا کرد؛ اما هنوز نسبت به قیمت‌های قبلی بالاتر است.

فرارو نوشت: پیشتازترین کشورهای جهان از نظر داشتن جمعیت میلیونر کدام کشورها هستند؟ ایالات متحده با 22.7 میلیون نفر پیشتاز است در حالی که چین با 6.2 میلیون نفر و فرانسه با 2.8 میلیون نفر در اروپا پیشتاز هستند.

تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت گوگل اعلام کرد که در آینده شاهد تعدیل نیرو بیشتری خواهیم بود.

اقتصاد آنلاین نوشت: قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به‌روزرسانی شد. در ادامه قیمت خودرو پنجشنبه 28 دی را بخوانید.

ایسنا نوشت: معاون استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل بازار شب عید گفت: میوه شب عید حداقل 30 درصد ارزان‌تر از بازار به مردم عرضه می‌شود.

قیمت خودروهای صفر بنز در یک هفته اخیر گران شده اند.