یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت سیباموتور فاو تک محور FAWJ6P-460 را به صورت نقدی به فروش می‌رساند.

شرکت بیمه ملت که در تمام صورت‌های مالی میان دوره‌ای سال‌جاری، درخشان ظاهر شده بود، موفق شد در عملکرد 9 ماهه منتهی به پاییز 1402 منتشر شده در سامانه کدال رشد چشمگیر سودآوری خود را با تحقق 170 درصد سود خالص بیشتر در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته تثبیت کند.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت خودروهای صفر بنز در یک هفته اخیر گران شده اند.

بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است؛ یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید؛ سایپا طی سال‌های 75 تا 99 بیش از 3 میلیون و 615 هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند.

یکی از میم کوین‌های محبوب بلاکچین سولانا بار دیگر توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده و آن، داگ ویف هت (Dogwifhat)، معروف به سگ کلاهدار با نماد WIF است.

بهمن موتور سه محصول وانت کارا تک کابین تیپ 4، وانت کاپرا 2 و ون باری اینرودز را به فروش می رساند.

شرکت بهمن لیزینگ، وانت کارا تک کابین تیپ 4 را به روش لیزینگ می‌فروشد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 28 دی 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 20 عددی 110 هزار تومان است.

دیجیاتو نوشت: براساس آن‌چه تاکنون می‌دانیم، یکی از خودروسازان خصوصی کشور تصمیم به عرضه رنو سامسونگ XM3 گرفته است که در واقع همان رنو آرکانا است.

روزنامه هفت صبح نوشت: گروه بازار | تب نات‌کوین به دفتر کوچک و صمیمی هفت‌صبح رسیده. بابک و مهرداد دوتایی هرکدام پشت میزشان کز کرده‌اند و تندتند چیزی را روی صفحه گوشی خود لمس می‌کنند. مقاومتم برای نادیده گرفتن نات‌کوین شکست خورده و باید درباره آن چیزی بنویسیم. اما چی؟

در حالی که دولت سفت و سخت جیره‌بندی نان و تعیین سقف فروش در نانوایی‌ها را تکذیب می‌کند، نانوایان با نشان دادن پیامک‌های ارسالی از سامانه‌ی نانینو اعلام می‌کنند در وضعیت بغرنجی گرفتار شده‌اند چرا که مجبور به رعایت سقف سهمیه هستند.

قیمت ارز، طلا و سکه در بازار تهران تغییر کرد.

خرید مسکن در مناطق مختلف شهری می‌تواند در برخی از جنبه‌ها تفاوت‌های چشمگیری داشته باشد.

براساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، برای حمایت از کشاورزان و تولید داخلی، قیمت خرید تضمینی گندم بالاتر از قیمت جهانی تعیین شده است.

در روزهای اخیر مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد که بر مبنای اجرای صدک‌بندی 60 هزار خانواری که در صدک 99 و 100 قرار داشتند از دریافت یارانه حذف و 60 هزار خانوار جدید دارای صدک پایین مشمول دریافت یارانه شدند.