یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: هیچ کمبودی در مرغ استان تهران نداریم و روزانه بین 400 تا 500 هزار تن مرغ منجمد توزیع می‌کنیم.

معاون وزیر صمت گفت: در اجرای قانون سامانه مودیان، هیچ تاخیری ایجاد نشده و این قانون به صورت صددرصد اجرایی می‌شود.

هم میهن نوشت: وزیر اقتصاد روز گذشته از نامه اعتراضی خود به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خبر داد که در آن خواستار حذف نام ایران از ذیل توصیه 7 و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد شده است.

موج کاهش قیمت‌های پیشنهادی و قطعی فروش آپارتمان در بازار معاملات مسکن منطقه 22شهر تهران، کماکان ادامه دارد.

قیمت طلا در بازار جهانی با سر زمین خورد؛ به طوری که قیمت طلا 15 دلار کاهش یافت.

بررسی روند بازار، از رشد 45 تا 70 میلیون تومانی قیمت انواع مختلف مدل پژوپارس حکایت دارد.

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: ترسیم نقشه دولت برای کسب درآمدهای پایدار از محل دریافت مالیات از مردم آن هم به این شکل و رقم در شرایطی که بودجه سال آینده از درآمدهای حاصل از فروش نفت فاصله گرفته، راهکاری است که هرچند شدنی است اما آثار منفی آن بی‌تردید دامنگیر مردم و دولت خواهد شد.

تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 18 دی 1402 روند یکسانی ندارد. بازار خودروهای داخلی غالباً با کاهش قیمت همراه است؛ اما خودروهای مونتاژی باز هم افزایشی گزارش می‌شوند.

فرهاد احتشام‌زاد، عضو انجمن واردکنندگان خودرو با حضور در کافه خبر خبرآنلاین تاکید کرد: قیمت تمام شده‌ای که مشتری ایرانی باید برای یک خودروی خوب بپردازد؛ سه تا پنج برابر کشورهای منطقه است.

تجارت نیوز نوشت: فعالیت امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در شبکه لایه 2 اتریوم آربیتروم با نزدیک شدن قیمت توکن به 2 دلار، افزایش یافته است.

اقتصادآنلاین نوشت: با حمله سایبری دوباره به جایگاه های سوخت در آذر 1402 این سوال مطرح شده است که آیا سهمیه جبرانی بنزین در بهمن ماه واریز خواهد شد؟

عضو هیات مدیره سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق گفت: مطالبات نیروگاه‌های خصوصی از دولت به 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

تجارت نیوز نوشت: گزارش مرکز آمار ایران از اطلاعات پروانه‌های ساختمانی تابستان امسال حاکی از افزایش 37 درصدی صدور پروانه احداث ساختمان در تهران نسبت به فصل گذشته است. این در حالی‌ست که عدد شامخ نشان می‌دهد با وجود این رونق نسبی در تابستان، طی دو ماه انتهایی پاییز، روند ساخت و ساز دوباره وارد فاز رکودی شده است.

عصرایران نوشت: کابین جیلی گلکسی ئی8 در نوع خود یک خط شکن محسوب می شود. صفحه نمایش بزرگ آن در عرض کنسول توسعه یافته تا 45 اینچ نمایشگر او ال ئی دی 8k را پیش چشمان سرنشین ها قرار دهد که ضخامت این نمایشگر تنها 10 میلیمتر است.

ایلنا نوشت: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: بارها نسبت به این موضوع هشدار داده‌ایم که مردم به هیچ وجه سکه‌ای که ضرب بانک مرکزی نیست را خریداری نکنند چرا که این سکه‌ها یا جعلی هستند و طلا نیستند یا اینکه عیار آن‌ها پایین است.

تجارت نیوز نوشت: قیمت طلا و سکه تحت تاثیر سیاست فریز ارزی سیاست‌گذار، از ابتدای سال روندی خنثی را تجربه کرده است. میثم رادپور، تحلیلگر بازارهای مالی در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز، روند قیمت در بازار طلای داخلی را بررسی کرده است.