یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: میانگین اجاره‌بهای پیشنهادی موجرها در 22 منطقه تهران، در فایل‌های کنونی موجود در بازار، براساس «منتخبی از محله‌های هر منطقه»، رقمی در حدود 20 تا 22 میلیون تومان در ماه برای واحد مسکونی با میانگین مساحت 85 مترمربع است.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 18 دی 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 20 عددی 110 هزار تومان است.

مهم‌ترین مزیت بورسی شدن استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بهره‌مندی از مزایایی مانند تامین‌مالی، معافیت مالیاتی و بروزرسانی ارزش واقعی شرکت است.

یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: با این زیان انباشته‌ای که شرکت‌های خودروساز دارند، قاعدتا دیگر ادامه توان برای خودروسازی وجود ندارد. بر همین اساس، خودروسازان مجبور هستند که به صورت پلکانی و آرام که به یک‌باره به بازار شوک وارد نشود، قیمت کارخانه را حذف کنند و همان قیمت حاشیه بازار را به عنوان قیمت کارخانه جایگزین کنند.

تسنیم نوشت: فاصله زیاد هزینه ها و دستمزد دریافتی کارگران باعث دلسردی از اشتغال در واحدهای تولیدی شده و اگر تورم مدیریت نشود افزایش زیر 40 درصد حقوق به مصلحت کارگران نیست.

جماران نوشت: ایران‌خودرو طی اطلاعیه ای صدور مجوز افزایش قیمت را تکذیب کرد.

جریان نو نوشت: گرانی گوشت و حبوبات گویا تیر خلاص را به غذای محبوب ایرانی‌ها زد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء با کلیات طرح اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی موافقت کردند.

کارشناسان اعتقاد دارند که با وجود افزایش شدید حجم نقدینگی و تورم، سیاست‌گذار در حال کنترل نرخ ارز است و با دست‌کاری، قیمت را در رقم‌های فعلی نگه داشته است.

اقتصادآنلاین نوشت: زمان واریز یارانه نقدی دی ماه اعلام شد.

روزنامه کیهان پیش‌بینی کرده بازار خودرو به وضعیت سال قبل دچار شود.

مسیر حرکت بازار خودرو همچنان صعودی است؛ به طوری که در میان برخی خودروهای خارجی همچون جک، شاهد رشد بیش از 100 میلیون تومان از ابتدای دی‌ماه هستیم.

روزنامه هم‌میهن نوشت: بانک مرکزی ضوابط جدید واردات طلا را ابلاغ کرد.

دنیای اقتصاد نوشت: پافشاری سیاستگذار خودرو بر تغییر فرمول قیمت‌گذاری، این پرسش را ایجاد کرده که پشت پرده این اصرار چیست؟ چرا وزیر صمت شخصا تغییر مدل قیمت‌گذاری را دنبال کرده و پیگیر آزادسازی نیز هست؟

ملت ناواهو خواهان تاخیر در پرتاب فرودگر تجاریPeregrine شده است؛ فرودگری که قرار است تا بقایای خاکستر چند فرد متوفی را در یک ماموریت خصوصی به سطح ماه ببرد.