یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

محتوای تولیدشده در فیلیمومدرسه محدود به آموزش محتوای کتب درسی نیست و حتی آموزش زبان‌های خارجی، برنامه نویسی، نقاشی، فیلم سازی با موبایل و... در برنامه محتوایی قرارگرفته اند.

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی گفت: افقی که بتواند به ما نشان بدهد سال آینده تورم رو به کاهش خواهد بود، وجود ندارد.

تسنیم نوشت: در راستای اجرای مصوبه شورای عالی بورس در خصوص برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی اعلام شد.

تلاش‌های صورت گرفته برای بازگشت دلار به محدوده 50 هزار تومان در اولین روز هفته نتوانست بازار ارز را با تغییر جدی مواجه کند.

ایرنا نوشت: محققان سازوکار جیره‌بندی آب را در ریشه بوته‌های گوجه شناسایی کرده‌اند و قصد دارند این دانش تازه را برای بهبود تحمل خشکسالی به کار ببرند که می‌تواند رویه‌های کشاورزی را متحول سازد.

ایلنا نوشت: رئیس کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تأمین اجتماعی گفت: با قانونی که مجلس در لایحه برنامه توسعه هفتم گذاشته، حقوق قانونی و مکتسبه بازنشستگانِ سایر سطوحِ مشمول قانون تأمین اجتماعی نه تنها متناسب‌سازی نمی‌شود، که در دو مرحله کاهش می‌یابد.

اقتصادنیوز نوشت: حل مشکلات مسکن مردم از گذشته تا به امروز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اقتصادی دولت‌های مختلف بوده اما همچنان حل نشده باقی مانده است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر و در مسیر نزولی حرکت کرد.

بررسی‌های فرهیختگان نشان می‌دهد در 11 سال اخیر مرجع قیمت‌گذاری خودرو 7 بار عوض شده است

اقتصادآنلاین نوشت: در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1402 با کارکرد 12 هزار کیلومتر 595 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین اتومات مدل 1402 با کارکرد 500 هزار کیلومتر 726 میلیون تومان قیمت خورده است.

تسنیم نوشت: کارشناس بازارهای مالی گفت: در گزارش های تراز تجاری، صادرات نفتی و غیرنفتی و تعاملات بین المللی وضعیت بسیار خوبی داریم که بر نرخ دلار موثر است، بنابراین مردم به هیجانات زودگذر توجه نکنند.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت جدید دام زنده در میدان روز اعلام شد بر این اساس هر کیلو گوسفند کشتار در بازار تهران بین 245 تا 260 هزار تومان متغیر است.

شرکت های هواپیمایی در کشور ما از سال های گذشته به دلیل عدم مدیریت صحیح، ناکارآمدی، نبود سیستم بروز و با کیفیت، نبود ارتباط مؤثر با شرکت های معتبر هوایی دنیا، عدم سرمایه گذاری در بخش تحقیقات و آموزش نیروهای با دانش، نبود در آمد زایی مکفی و غیره دچار برخی چالش ها و مشکلات شده اند.

قیمت طلا در بازار جهانی اوج گرفت.

دنیای اقتصاد نوشت: فروشندگان ایرانی اخیرا به خریداران چینی از کاهش تخفیف‌ها اطلاع دادند و این موضوع کام خریداران چینی را تلخ کرده است. میزان کاهش تخفیف‌های ایران به گفته رویترز تنها به حدود 4دلار در هر بشکه رسیده، اما برخی خریداران در چین این قیمت‌های بالاتر را پذیرفته‌اند.

شرق نوشت: وزیر کار گفته در حال حاضر نزدیک به 90 درصد از تعهد ایجاد اشتغال سالانه یک میلیون نفر دولت سیزدهم در سال 1402 محقق شده است.