شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد در صورت تصویب برنامه هفتم برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان، در سال اول به 48 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

صندوق جهانی پول در گزارشی، کشورهای دارای بیشترین و کمترین درآمد سرانه در سال 2023را رتبه‌بندی کرد.

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر از میان 85 میلیون و 700 هزار نفر، 79 میلیون و 600 هزار نفر یارانه‌بگیر هستند، گفت: مبلغ پرداختی آن 27 هزار میلیارد در ماه است.

مدیرعامل بیمه ملت در حکمی داود شکری را به‌عنوان سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی این شرکت منصوب کرد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا را بخوانید.

حداقل عیدی سال 1403 که کارگران در اسفند ماه 1402 دریافت می‌کنند، معادل 106,165,680 ریال خواهد بود.

وزیر اقتصاد درباره مالیات طلافروشان توضیح داد.

همشهری‌آنلاین نوشت: اجرای طرح امنیت غذایی مادران باردار و شیرده (یسنا)، واریز یارانه دوماهه مشمولان این طرح به‌حساب سرپرستان خانوار از امروز آغاز شد و کودکان و مادرانی که از نظر وزارت بهداشت نیازمند حمایت غذایی شناخته شده‌اند مشمول دریافت یارانه جدید شده اند که باید در طرح کالابرگ مصرف شود.

دنیای اقتصاد نوشت: فایننشال تایمز در گزارشی به بررسی تاثیرات تغییرات آب و هوایی بر صنعت زعفران ایران پرداخته است.

دنیای اقتصاد نوشت: ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تایید این موضوع که روز گذشته در بازار طلا و جواهر تهران، رونق چندانی برقرار نبوده و بازار تقریبا نیمه‌تعطیل بوده است؛ این موضوع را به جلسه‌ای که فروشندگان با اتحادیه طلا و جواهر داشتند مرتبط دانست.

هم میهن نوشت: هر بار که خبر اختلاسی منتشر می‌شود، این سوال شکل می‌گیرد که زمینه بروز چنین تخلفات و سوءاستفاده‌هایی در سیستم اقتصادی چیست؟

تجارت‌نیوز نوشت: فیروز نادری با اشاره به وضعیت فعلی بازار خودرو گفت: در شرایط کنونی به دلیل مجموعه سیاستگذاری‌ها و رفتارهایی که خودروسازان در بازار دارند، قیمت‌ها 5 درصد رشد کرده و به اصطلاح بازار شیرین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: بنابر آمار اعلامی گمرک از ابتدای سال تا پایان آبان 59 هزار تن گوشت گرم و منجمد وارد شده است.

سخنگوی دولت اعلام کرد: در لایحه ارسالی هیچ تصمیمی از سوی دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی اتخاذ نشده است.

تسنیم نوشت: معاون رفاهِ وزارت تعاون و رفاه اجتماعی از پرداخت یارانه مادران خبر داد و گفت: طرح امنیت غذایی کودکان بالای 95 درصد به تحقق هدف منجر می‌شود. کودکانی که نیازمند تغذیه مضاعف هستند شناسایی شده است.