شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون املاک حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: قیمت زمین در نظر گرفته شده برای خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت یک میلیارد و 172 میلیون تومان است.

اقتصادآنلاین نوشت: یک کارشناس بازار خودرو با طرح موضوع کاهش عرضه خودرو از سوی خودروسازان و تاثیر آن بر روی بازار گفت: در حال حاضر به دلیل عرضه قطره چکانی خودرو از سوی کارخانجات به بازار، قیمت با رشد 5 درصدی مواجه بوده و با ادامه این روند، تا شب عید پیش بینی می شود که قیمت ده درصد بالا رود.

زومیت نوشت: تسلا نسل بعدی تراشه‌های فناوری خودران خود را برپایه‌ی فناوری 3 نانومتری شرکت TSMC طراحی می‌کند.

رئیس اتاق اصناف تهران از تصویب تشکیل کارگروه مشترکی میان نمایندگان اتاق اصناف تهران، صنف طلا و جواهر و سازمان امور مالیاتی خبر داد.

همشهری نوشت: نوشت: بازار مسکن تهران در ماهی که گذشته به شدت راکد و کساد بود؛ اما در همین بازار، مناطقی بودند که با رشد قیمت مواجه شدند و البته مناطقی هم رکورد کاهش قیمت را شکستند.

«BMW» غول خودروسازی و «Tyde» تولید کننده مشهور قایق، بزرگترین کشتی برقی جهان که به طور قابل توجهی نیروی کشش را از طریق هیدروفویل کاهش می‌هد و باعث صرفه جویی چشمگیر 80 درصدی انرژی می شود، با همکاری یکدیگر می‌سازند.

رمز ارز نوشت: به دنبال افزایش انباشت توکن‌ها توسط نهنگ‌ها، عرضه توکن‌های نگه‌داری شده در صرافی‌های متمرکز در حال کاهش است.

اطلاعات آنلاین نوشت:60سال قبل یک کارگاه تولید بیسکوئیت غیر بهداشتی در اصفهان کشف شد.

گمرک ایران برای نخستین بار اقدام به انتشار تجارت خارجی کشور با احتساب آمار صادرات نفت، برق و خدمات فنی و مهندسی در دولت سیزدهم کرد.

اولین دوره مسابقه دیجی‌کالا پرایز با هدف احترام به مشتری بوسیله رعایت استاندارهای طراحی برگزار شد.

شرکت بیمه سامان و انجمن هنرمندان نقاش ایران، «دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران» را برگزار می کنند.

اقتصاد آنلاین نوشت: با وجود افزایش چشمگیر قیمت مسکن در کلانشهرهای ایران، هنوز هم برخی از شهرهای کشور قیمت‌های قابل توجهی دارند.

پرونده چای دبش بار دیگر موضوع فساد در ارز ترجیحی را به تیتر اخبار رسانه‌ها تبدیل کرد؛ این شرکت در سه سال، بیش از سه میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات چای و تجهیزات دریافت کرده، اما بر اساس اعلام سازمان بازرسی کشور، به تعهدات ارزی خود عمل نکرده است.

جهان صنعت نوشت: دولت و مجلس ظاهرا به این تشخیص رسیده اند که تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه را قانون کرده و اجرایی کنند. در واقع تعطیلی پنجشنبه و جمعه در ایران و اینکه در دنیا شنبه و یکشنبه تعطیل هستند، عملا در هفته 3 روز را برای مراوده بانک‌ها و بنگاه‌های ایرانی با دنیا نگه می‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: باغستانی گفت: سهامداران سهام عدالتی که همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند می‌توانند با ثبت نام و یا بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه «سجام» در فرایند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

زومیت نوشت: رئیس رگولاتوری: شروط و شاخص‌های کیفی ارتقای شبکه سخت‌گیرانه است و اپراتورها باید آن‌ها را رعایت کنند.