شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

‌ایرنا نوشت: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تا 90 درصد شاغلان طی سه سال در بودجه پیش‌بینی شده است.

عصر ایران نوشت: تریم اسپرت پلاگین هیبرید را باید جذاب‌ترین عضو خانواده کراون بدانیم. هر چند اینجا خبری از تپنده 12 سیلندر فراری نیست، اما انجین 2.5 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی به خوبی همکاری دارند تا 302 اسب بخار به 4 چرخ کراون اسپرت منتقل شود.

متقاضیان دریافت سود روزشمار 23.4 تا 26.1 درصد از امروز می‌توانند با ثبت‌نام در فارابی، سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند. توجه داشته باشید تمام کسانی که بالای 18 سال هستند، امکان ثبت‌نام و سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی را دارند.

شرکت توسعه صنایع بهشهر و کمیته امداد امام خمینی (ره) با امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک، یک گام مهم در جهت بهبود معیشت اقشار کم درآمد برداشتند.

ایسنا نوشت: تحلیلگران انتظار دارند که قیمت بیت‌کوین (BTC) تا سال 2025 به 200 هزار دلار برسد.

تسنیم نوشت: رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک اطفال با بیان این‌که در پی تغییر نرخ ارز مواد اولیه شیرخشک، قیمت این مواد اولیه هفت‌برابر شده است؛ نسبت به بروز کمبود شیرخشک در ماه‌های آینده هشدار داد.

تسنیم نوشت: قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران اعلام شد؛ این نرخ ها ملاک قیمت گذاری انواع میوه در خرده فروشی های تهران هستند.

زومیت نوشت: ایلان ماسک می‌گوید سایبرتراک تسلا می‌تواند با یک‌سری تغییرات اندک، به قایق تبدیل شود.

روزنامه قدس نوشت: هیچ کمبودی در بازار آجیل و خشکبار نداریم بلکه قیمت آجیل نسبت به شب عید امسال 15 درصد ارزان هم شده‌است و حتی در یک سری کالاها مثل پسته و تخمه شور تا 25درصد افت قیمت را شاهد هستیم و در بقیه موارد ثبات قیمت داریم.

مهر نوشت: عرضه 3 خودروی وارداتی از امروز چهارشنبه 29 آذر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز می‌شود و تا روز جمعه یک دی ادامه دارد.

ایسنا نوشت: سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی گفت: ادعای کمبود اقلام لبنی در بازار از اساس نادرست و خلاف واقع است. همچنین 4 قلم کالای لبنی که قیمت مصوب دارند نیز کاملا احصا و قیمت آنها در اکثر کارخانه‌ها رعایت شده و تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف از قیمت‌ها دریافت نشده است.

شب یلدا، این مناسبت ایرانی، همواره یادآور خاطرات شیرین فراوانی برای ایرانیان است.

لایحه بودجه سال آینده بار دیگر به ایستگاه بهارستان رسید و این بار به رغم وجود مشکلات متعدد با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه شد.

مراسم معارفه سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت با حضور معاون توسعه بازار و مدیر منابع انسانی این شرکت برگزار شد.

2 کرمانشاهی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه «بودجه ابزار و چارچوب کاری دولت است»، گفت: امیدواریم با کار فشرده‌ای که طی دو ماه آتی انجام می‌دهیم، بتوانیم لایحه را به قانون تبدیل کنیم.