شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2040 دلار و 61 سنت رسید.

فیش حقوقی آذرماه بازنشستگان تامین اجتماعی بارگذاری شده است.

تجارت‌نیوز نوشت: میزان انصراف متقاضیان خودرو از طرح‌های ثبت‌نامی به قدری بالا رفته که احتمالا خودروسازان رفته‌رفته با مازاد عرضه روبه‌رو شوند. خودروسازانی که گویا نتوانستند وعده‌های خود در طرح‌های فروش سامانه یکپارچه را عملی کنند، درنهایت به طرح‌های تبدیل را پیش روی مشتریان قرار دادند تا آن‌ها ناچار به انصراف از ثبت‌نام خود شوند.

دنیای اقتصاد نوشت: معاون حمل‌ونقل وزارت صمت از قیمت‌گذاری خودروهای داخلی توسط هیات‌مدیره خودروسازان تا پایان سال جاری خبر داد.

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که خودروی خاص رضوانی را در حال حرکت در خیابان فرشته نشان می‌دهد. این فیلم که حواشی بسیاری هم داشته، فیک بوده و صرفا یک ویدئو تبلیغاتی است. اما حالا این غول بی‌شاخ و دم آمریکایی که زیر نظر یک ایرانی ساخته شده، چه ویژگی‌هایی داشته که اینقدر سر و صدا به پا کرده است؟

اقتصادآنلاین، قیمت انواع لاستیک را منتشر کرد.

زومیت نوشت: نوبیا Z60 اولترا هیولایی بی‌شاخ‌ودم است که متفاوت‌ترین چینش دوربین را در پنل پشتی دارد و از خنک‌کننده توانمند استفاده می‌کند.

تسنیم نوشت: در حالی دولت در لایجه بودجه 1403 افزایش حقوق بازنشستگان را 20 درصد لحاظ کرده بود، در اصلاحیه بودجه این رقم به 18 درصد کاهش یافت.

اقتصاد آنلاین نوشت: قیمت کنسرو رب گوجه فرنگی در بازار روز برای امروز اعلام شد که بر اساس آن قیمت کنسرو رب گوجه فرنگی 800 گرمی مبلغ 55 هزار تومان است.

اقتصادآنلاین نوشت: یک عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، حباب سکه را مشکل اصلی ورود سرمایه‌گذاران به این بخش عنوان کرد و از حضور ده‌ها تولیدکننده و طراح طلای ایرانی در کشورهای منطقه خبر داد.

شورای رقابت در جلسه روز گذشته خود قیمت سه خودروی مونتاژی را اعلام کرد.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار امروز با کاهش 200 تومانی در کف کانال 50 هزار تومانی قرار گرفت. فریز ارزی سیاست‌گذار به سرمای معاملات بازار دامن زده و به نظر می‌رسد دلار در روزهای آینده برای برگشت به کریدور پایین‌تر آماده است.

مهدی پازوکی، استاد پیشین دانشگاه علامه طباطبایی با حضور در کافه خبر خبرآنلاین گفت: در تبلیغات انتخاباتی آقای رییسی می‌گفت که من هفت هزار برنامه دارم اما بنده حتی هفت صفحه برنامه از ایشان ندیده‌ام.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به بازگشت سریع جایگاه های سوخت به مدار عرضه گفت: خبری از سهمیه جبرانی نخواهد بود.

بر اساس مصوبات یکهزار و سیصد و هفتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از 400 هزار میلیارد ریال به 800 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

مرکز آمار ایران از کاهش 5.8 درصدی تورم نقطه‌ای مسکن در شهر تهران در آبان امسال خبر داد و اعلام کرد: نرخ تورم سالانه آبان ماه 1402 آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد 86,3 درصد رسیده است.