شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تیتر کوتاه نوشت: رییس اتحادیه قنادان با بیان اینکه کمبودی در شیرینی شب یلدا نداریم، گفت: برخی ازنانواها در اقدامی غیرقانونی شیرینی هم می پزند که توصیه می کنیم مردم صرفا از واحدهای دارای پروانه، شیرینی بخرند.

آلودگی هوا در ماه پاییز و تعطیلی و مجازی شدن مدارس به افزایش 20 درصدی کاربران «فیلیمو مدرسه» منجر شد. علوم تجربی، ریاضی و از ربات بپرس در صدر پربازدیدهای آذرماه «بی‌هوا» هستند.

تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 28 آذر 1402 نسبت به روز گذشته افزایشی گزارش می‌شود. رشد قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد؛ اما تعداد خودروهای داخلی که شامل افزایش شدند، بیشتر از مونتاژی‌هاست.

تسنیم نوشت: مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: وام مسکن روستایی از 200 میلیون به 350 میلیون افزایش یافت و 350 هزار تسهیلات به افراد دارای شرایط اعطا خواهد شد.

به‌رغم این‌که استفاده از بیمه‌ها در ایران موضوعی شناخته شده است اما آمار و ارقام از بیگانگیِ شهروندان با خدمات بیمه‌ای حکایت می‌کند.

جهان صنعت نوشت: طی چند روز گذشته مقایسه بین قیمت خودروهای چینی عرضه شده در ایران با کشورها مبدا به بحث داغی تبدیل شده و اظهارنظرهای متفاوتی در این خصوص مطرح می‌شود.

در حالی که طی دو سال اخیر دولت بارها در قالب مذاکره با غرب تلاش کرده است نسبت به احیای برجام اقدام کند اما همچنان تشکیک نسبت به برجام در دستور کار نمایندگانی قرار دارد که در انتخابات پیش رو قصد دارند برای تداوم حضور در مجلس شورای اسلامی از مردم رای بگیرند.

اقتصادآنلاین نوشت: برای خرید خودرو زیر 100 میلیون تومان از پژو 405 تا رنو پی کی، پیکان و پراید می توانید انتخاب کنید.

اولین دوره دیجی‌کالا پرایز با موضوع «خلق راه‌حل‌های نوآورانه دیزاین بسته‌بندی‌های دیجی‌کالا، برای ایجاد ارتباط حسی با مخاطبان» در خرداد 1402 آغاز شد و از طراحان و تمام افراد خلاق سراسر جهان دعوت شد تا با ایده‌های نوآورانه و هوشمندانه در این رقابت شرکت کنند.

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بنابر اطلاع من ادغام هیچ کدام از صندوق‌های بازنشستگی در دستور کار نیست اما اصلاح مدیریت در برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای صندوق کشوری و شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی چندین ماه است که در دستور کاراین وزارت خانه بوده و پیگیری می‌شود.

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه گفت: پروژه گازرسانی شهر ازگله 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اقتصادنیوز نوشت: قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز تشنج کرد و در حدود 550 هزار تومان ارزان شد. فعالان اقتصادی می گویند در صورتی که طلا و دلارسیگنال صعودی به بازار سکه ارسال نکنند احتمال عقب نشینی سکه به کانال 28 میلیون تومان در روز جاری وجود دارد.

تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را 28 هزار و 500 اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است.

مهر نوشت: مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با اعلام اینکه تولید محصولات تنظیم بازاری باید تا حد مکفی بازار باشد، نامه ای به دبیر انجمن صنفی صنایع فرآورده‌های لبنی ایران نوشت.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ 28 آذر 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت گردن گوسفندی 1 کیلوگرم 344 هزار تومان است.