شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مهلت ثبت‌نام برای خرید 5 خودرو داخلی در سامانه یکپارچه امشب به پایان می رسد.

تارا یکی از خودروهای به نسبت تازه‌نفس بازار خودروی ایران است که 770 میلیون تومان و یا 15 هزار دلار قیمت دارد.

فارس نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار توقف واگذاری (خصوصی‌سازی) شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی شد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از شرکت کردن 18 تیم از دانشگاه‌های استان کرمانشاه در مناظرات دانشجویی خبر داد.

تسنیم نوشت: معاون وزیر نفت از آغاز عرضه پایلوت و ایمن بنزین 1500تومانی در برخی جایگاه‌ها خبر داد و گفت: تا 2 ساعت آینده تمامی جایگاه‌ها به‌صورت آف‌لاین وارد مدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اختلال پیش‌آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: این اختلال هیچ ارتباطی به تغییر قیمت و سهمیه سوخت در کشور ندارد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت اعلام کرد که کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است و تا زمان رفع مشکل و اتصال دوباره سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.

وزیر نفت در بازدید از برخی جایگاه‌های سوخت گفت: اختلال امروز در پمپ‌بنزین‌ها درپی حمله سایبری اتفاق افتاده است.

مهر نوشت: از صبح امروز شاهد اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت بودیم که در همین رابطه مسوولان وزارت نفت اعلام کردند این مشکل، امروز برطرف می شود.

اقتصاد آنلاین نوشت: بررسی‌های میدانی از بازار حکایت از آن دارد که یک خانوار چهار تا شش نفره اگر بخواهد یک سفره یلدایی را چیدمان کند، حداقل باید بین یک تا یک و نیم میلیون تومان هزینه کند؛ هر چند برخی اقلام بسته به کیفیت و تنوعی که دارند می توانند نرخ این سبد را بالا و پایین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دین اسلام بر دوش انسان‌های مخلص بوده است و به همت آنان پیشروی داشته است.

فرارو نوشت: بیست درصد بدنه داچیا مانیفستو از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

تسنیم نوشت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نرخ انواع مرغ قطعه بندی، بسته بندی و فرآورده را اعلام کرد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند.

مهر نوشت: وزارت نفت اعلام کرد: اختلال در جایگاه های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد.