شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران به اعتماد گفت: بانک مرکزی اگر در بخش عرضه فعال‌تر شود و یک‌سری سکه با تاریخ جدید ضرب کند و دولت نیز شرایط را کنترل کند می‌تواند تاثیر خیلی خوبی بر کنترل حباب داشته باشد.

یک عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی کرد قیمت طلا افزایشی شود.

رمز ارز نوشت: در بحبوحه رالی صعودی بازار کریپتو، برخی از میم کوین‌های جدید هم با رشد چند هزار درصدی خود دوباره خبرساز شده‌اند. یکی از این میم کوین‌ها، گوریلا (Gorilla)، با نماد اختصاری GORILLA است که اولین بار در 10 نوامبر امسال در صرافی یونی سواپ عرضه شد.

فرارو نوشت: قیمت مرغ الان که به نیمه آذرماه رسیدیم در سطح کشور به‌طور متوسط به 85 هزار و 470 تومان رسیده است. رقمی که نسبت به نرخ مصوب مرغ تقریبا 17 درصد بیشتر است. چون اردیبهشت امسال نرخ مصوب مرغ کیلویی 73 هزار تومان تعیین شده.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه مشمولان غایب امکان بهره‌مندی از تسهیلات بانکی را نخواهند داشت، گفت: تمامی پلیس‌های تخصصی به اطلاعات مشمولان غایب دسترسی داشته و این افراد به صورت سیستمی به وظیفه عمومی معرفی می‌شوند.

اقتصادنیوز نوشت: قیمت طلا و سکه در بازار امروز چهارشنبه 15 آذر ماه سقوط کرد؛ قیمت دلار هم جانی برای افزایش نداشت و بر مدار کاهش قرار گرفت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: بازار خودرو همچنان در رکود مطلق است و خرید و فروشی در این بازار صورت نمی‌گیرد.

ایرنا نوشت: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پرونده فساد چای حدود 9 ماه قبل از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی شده بود و موضوع جدیدی به شمار نمی رفت که این چنین پیش چشم مردم به رخ کشیده شود لذا موضوع حاضر فقط یک کمپین رسانه ای وسیع است.

مهر نوشت: پرونده فروش غیرقانونی سهام چند هتل و بیمارستان، به واحد حقوقی سازمان بورس ارجاع شد.

رییس کل اسبق بانک مرکزی به سخنان وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص ابربدهکاران بانکی واکنش نشان داد.

در جریان افتتاحیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا تهران 1402، چهار خودروی لادا رونمایی شده و و برنامه عرضه محصولات آن توسط نیکا خودرو اعلام گردید.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: ساعت 24 امشب آخرین مهلت برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو است.

اقتصادآنلاین نوشت: بر این اساس قیمت تندر 90 پلاس دنده‌ای صفر، 820 تومان قیمت خورده است.

ایسنا نوشت: معاون صنایع عمومی وزارت صمت، ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون خانواده از نیسان‌های آبی امرار معاش می‌کنند، نمی توان چرخه تولید آن را متوقف کرد، اما استانداردهای آن ارتقا خواهد یافت.

ایلنا نوشت: دبیر کانون بازنشستگان کارگری تهران گفت: سازمان باید پرداخت 70 درصد از هزینه‌ی بیمه تکمیلی را برعهده بگیرد. علاوه بر این نباید در روند خدمات‌رسانی بیمه تکمیلی بازنشستگان اخلال به وجود بیاورد.

یورونیوز نوشت: اتحادیه اروپا قانون جدیدی در خصوص امحای لباس‌ها و کفش‌های به فروش نرفته ابلاغ کرد.