شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره افزایش و کاهش قیمت طلا در یک هفته اخیر، شرایط بازار را طبیعی و مطلوب عنوان کرد؛ هرچند به اعتقاد وی انس جهانی آینده دیگری در پیش خواهد داشت.

دکتر مجتبی مرادی، سرپرست شهرداری پرند از صدور پروانه 9000 واحد مسکونی در فاز 7 پرند طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد امور طرح نهضت ملی مسکن، تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند.

مرکز پژوهش‌های مجلس به سنت هر سال گزارشی تحلیلی درباره بودجه سال آینده منتشر کرده و نکات مثبت و منفی بوجه را مورد اشاره قرار داده است.

تسنیم نوشت: مرکز آمار ایران متوسط دستمزد کارگران روزمزدی در بخش باغبانی و کشاورزی در سال جاری را حدود 400 هزار تومان در روز اعلام کرد.

تسنیم نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد افزایش به 2031 دلار و 30 سنت رسید.

موسسه رازی به عنوان مرکز اصلی دفاع بیولوژیک کشور، در استان البرز خط تولید واکسن های جدید نوترکیب را افتتاح و راه اندازی کرد.

ایلنا نوشت: راحله سادات حسینی تصریح کرد: بر این باور هستم که برخی موارد پیچیده اصلاحات نباید در برنامه موقت پنج‌ساله وارد شود و برای آن در سطح قانون‌گذاری تصمیمات بلندمدت باید گرفته شود. به هرحال تصمیمات در حوزه قوانین بیمه‌ای و تامین اجتماعی نباید شتاب‌زده باشد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت کارخانه خودروهای پژوپارس نیز از 275 میلیون 333 میلیون تومان متغیر است.

قیمت سکه، طلا و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

کارگران بسته به سنوات و تعداد روزهایی که کار کرده‌اند مستحق دریافت عیدی هستند و عیدی و پاداش کامل به کارگرانی تعلق می‌گیرد.

اقتصاد آنلاین نوشت: طبق آخرین بخشنامه حق سنوات، ماده 24 قانون کار در سال92، اصطلاح حق سنوات یا پاداش پایان کار مبلغی است که در پایان هر سال یا پایان هر قرارداد، از طرف کارفرما به کارگران مشمول قانون کار پرداخت می شود.

همشهری نوشت: قیمت عمده فروشی تخم مرغ کیلویی 54 هزار تومان و حداقل قیمت این کالا در سوپرمارکت ها در روزهای اخیر کیلویی 75 هزار تومان بوده است.

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نوبت پنجم وام ضروری بازنشستگان کشوری برای حدود 32 هزار نفر از بازنشستگان مشمول امروز (پنجشنبه) پرداخت شد.

اقتصاد آنلاین نوشت: قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ 16 آذر 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت گردن گوسفندی 1 کیلوگرم 344 هزار تومان است.

ایسنا نوشت: موضوعاتی نظیر افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها به‌دنبال ارتقاءیافتگی و افزوده شدن آپشن، سبب شده که آمار انصراف از طرح‌ها افزایش قابل توجهی داشته باشد؛ این درحالیست که بررسی سایت‌های معاملاتی نشان می‌دهد تعداد زیادی از مشتریان قصد فروش حواله‌های خود را دارند؛ هرچند که این اقدام، غیرقانونی است.

اقتصادنیوز نوشت: با توجه به این که صحبت از فروش پلاک‌های رند خودرو در ایران شده است شاید جالب باشد بدانید گران‌ترین پلاک خودرو در دنیا چه قیمتی دارد.