شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: قیمت هر اونس طلا امروز با 1.17 درصد کاهش، به 2004 دلار و 67 سنت رسید.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با انتقاد از واردات خودروهای بی‌کیفیت چینی گفت: این خودروها گاه مشکلات اپیدمی و خاصی دارند و همین مشکل موجب شده یک قطعه خاص پر مصرف شود؛ مثلا یک خودروی چینی مشکل رادیات دارد و قطعه مورد نظر نیز در بازار وجود ندارد.

اقتصاد نیوز نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ارزهای دیجیتال کمتر شناخته‌شده بازار کریپتو توانسته‌اند طی روزهای اخیر از نظر افزایش قیمت عملکرد بسیار بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشند.

تجارت نیوز نوشت: ماه‌هاست رکود اصلی‌ترین مشخصه بازار مسکن محسوب می‌شود. بر اساس گفته مشاوران املاک و فعالان بازار، معاملات مصرفی و سرمایه‌ای به شدت در بازار رنگ باخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام به هیچ فردی پیام داده نخواهد شد و از افراد هیچ مدرکی درخواست نمی‌شود.

تسنیم نوشت: نرخ سود بین‌بانکی در هفته منتهی به 15 آذرماه با کاهش 11 صدم درصدی به 23.43 درصد رسید.

صبح امروز، سیبا موتور از شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن کشنده 550-FAW J7، کمپرسی FAW J6-460 و کشنده جفت محور FAW J6-460 را معرفی کرد.

در حالی که ویدئوهای تسخیر سریع و تکان دهنده افغانستان توسط طالبان در سراسر جهان پخش می‌شد، یک منظره آشنا، تصاویر گسترده‌ای از شیوه حمل و نقل مورد علاقه این گروه بود؛ وانت های تویوتا.

ایسنا نوشت: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با تصویب نهایی قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، در مجموع حدود 4 سال به مردم برای دریافت اسناد رسمی اراضی و املاک قولنامه‌ای فرصت داده شده است.

زومیت نوشت: به عقیده‌ی ایلان ماسک، سایبرتراک در هر مشاجره‌ی خودرویی برنده می‌شود؛ اما بدنه‌ی محکم و طراحی زاویه‌ای آن خواب را از چشم صاحب‌نظران ایمنی ربوده است.

تجارت نیوز نوشت: هفته گذشته چهار محصول روسی لادا در کشور رونمایی شد که قرار است در آینده نزدیک وارد بازار شوند. به نظر می‌رسد که با آمدن این خودروها به ایران، مردم قدر خودروهای چینی را بیشتر بدانند، چرا که از لحاظ کیفی و مشخصات فنی در سطح بسیار پایینی قرار دارند و در گروه محصولات اقتصادی رده‌بندی می‌شوند.

یک اقتصاددان با بیان این‌که بودجه سال آینده هیچ تفاوتی با بودجه‌های سال قبل به لحاظ محتوایی ندارد و درصد تحقق بودجه نیز در هاله‌ای از ابهام است، می‌گوید: نکته نگران‌کننده این است که فشار خیلی زیادی مجددا به جیب مردم می‌آید تا به جیب دولت. این حتما باعث یک نگرش منفی‌تر از سمت جامعه نسبت به مدیریت اقتصادی خواهد شد و لطمات آن را در سال‌های آتی خواهیم دید.

اکوایران نوشت: آمار معاملات مسکن بانک مرکزی نشان می‌دهد که در آبان‌ماه، آپارتمانی‌های 30 تا 40 مترمربعی در تهران سهم 3.2 درصدی از معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

تسنیم نوشت: مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان این‌که وام 350 میلیون تومانی مسکن روستایی در مرحله صدور تضمین‌نامه است، گفت: دوره بازپرداخت این وام 20 ساله است.

مهدی پازوکی با حضور در کافه خبر خبرآنلاین، به شیوه مدیریت در فضای کنونی کشور انتقاد کرد. وی در این گفتگو با اشاره به اینکه مدیریت مناطق آزاد امروزه در دست کسی است که با این مناطق مخالف است، افزود: حتی در سنت‌های اسلامی نیز می گویند وقتی شما می‌بینید آدمی عالم‌تر از شماست، باید کنار بکشید اما به شدت قبیله‌گرایی بر مدیریت حاکم است. وی گفت: نتایج این رفتار را تاریخ اقتصادی ایران خواهد...

همشهری آنلاین نوشت: در حال حاضر، قیمت هر کیلو جگر سیاه گوسفندی در میادین میوه و تره‌باره به 700 هزار تومان و قیمت جگر گوساله هم به 490 هزار تومان رسیده است.