شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که مقامات دولت در حال تبریک و تهنیت و تشکر بابت کشف فساد بزرگ در بخش واردات چای هستند، بررسی‌ها نشان میدهد ابعاد پرونده چندان روشن نیست.

ایسنا نوشت: چشم‌انداز شورای جهانی طلا در سال 2024 تنها احتمال اندکی برای کاهش قیمت‌ها را می‌بیند.

اسنپ همواره به دنبال راه‌هایی است که تجربه سفر امن و رضایت‌بخشی را برای مسافران فراهم کند. بررسی و پیگیری گزارش‌های کاربران در نظرسنجی پایان سفر، یکی از راه‌هایی است که می‌تواند در رضایت تمامی کاربران از اسنپ اثرگذار باشد، به‌ویژه در مواردی که به امنیت سفر مربوط می‌شوند، مثل مغایرت راننده / خودرو با مشخصات ثبت‌شده در اپلیکیشن.

همشهری نوشت: این روزها ارزان‌ترین گزینه‌ها در منوی کافه‌ها مربوط به نوشیدنی‌های گرم مانند چای و قهوه است.

معاون سازمان برنامه و بودجه از ادامه پرداخت یارانه‌های نقدی در سال آینده خبر داد.

همشهری نوشت: بر اساس آمارهای مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور، در مهر امسال 24 درصد پروازهای خروجی تأخیر داشتند و متوسط زمان تأخیر پرواز ایرلاین‌ها به 84 دقیقه رسید.

قیمت سکه، طلا و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

وزیر کار با بیان اینکه افزایش 57 درصدی دستمزد به نفع کارگران نبود، گفت: افزایش حقوق منجر به افزایش نقدینگی می‌شود و بالا رفتن حقوق باعث افزایش تورم به 45درصد در سال 1401 شد.

اقتصادنیوز نوشت: بازار ارز تهران امروز خلوت بود و خبری از خرید و فروش معنادار دلار نبود، با این حال قیمت طلا و سکه تحت تاثیر اونس طلا ریزش کرد.

رازگشایی از علت پشیمانی روسها از خرید خودروهای سایپا: گران است، ارزانش کنید!

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل گفت: سهمیه سوخت ناوگانی که بیمه شخص ثالث نداشته باشند بعد از اطلاع‌رسانی و در صورت عدم تمدید بیمه، قطع خواهد شد.

شرق نوشت: بخش اول بودجه هفته گذشته با تأخیری دو، سه هفته‌ای توسط رئیسی به مجلس آمد؛ بودجه‌ای که به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور انتقادات جدی متوجه آن است و منتقدان زیادی دارد.

دنیای اقتصاد نوشت: کارشناسان در پیش‌بینی بازار مسکن معتقدند رکود حاکم بر این بازار در نتیجه به کارگیری سیاست‌های انقباضی است، اما در ماه‌های پایانی سال به دنبال کسری بودجه، دولت دیگر توان کنترل نقدینگی را نخواهد داشت و با افزایش قیمت مواجه خواهیم شد

ایلنا نوشت: فیش حقوقی «بازنشستگان تامین اجتماعی» برای آذر ماه 1402 بارگذاری شده است.

ایلنا نوشت: با وجود مازاد ماهی کپور در داخل امکان صادرات این آبزی به عراق فراهم نیامده، در حالی که پیش‌تر قول باز شدن درهای عراق به روی کپور ایرانی داده شده بود. اعلام هشدار در مورد احتمال بیماری گونه‌هایی از ماهی‌هایی که زیستگاه آن‌ها در خلیج‌فارس است عراقی‌ها را نسبت به واردات ماهی فله ایرانی محتاط کرده است.