شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

یورونیوز نوشت: اتحادیه اروپا قانون جدیدی در خصوص امحای لباس‌ها و کفش‌های به فروش نرفته ابلاغ کرد.

جماران نوشت: قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه 15 آذر ماه 1402 کاهش داشت.

ایسنا نوشت: مدیر کل دفتر توسعه مردمی سازی واگذاری‌ها با اشاره به آخرین وضعیت تخصیص سهام عدالت به مشمولان جدید، گفت: حدود سه میلیون و 900 هزار نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، پس از تصویب سبد پیشنهادی در هیات وزیران، سهام‌دار می‌شوند.

مهر نوشت: با اصلاح مالیات کارمندان در لایحه بودجه حد اقل مالیات پرداختی 450 هزار تومان و حد اکثر مالیات پرداختی بیش از 4.5 میلیون تومان خواهد شد.

اقتصادآنلاین نوشت: یک عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی کرد قیمت طلا افزایشی شود.

دانش‌آموزن می‌توانند با امکان ویژه «فیلیمومدرسه» در روزهای آلوده با وارد کردن کد Bihava از امکانات این مدرسه کمک‌آموزشی به صورت رایگان استفاده کنند.

اطلاعات آنلاین نوشت: یک خواننده روزنامه اطلاعات با ارسال نامه 7 ایراد فنی پیکان تولید شده 40 سال پیش را گوشزد کرد.

ایلنا نوشت: رئیس سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: در حال حاضر قیمت ماهی تن وارداتی که کیفیت بهتری هم نسبت به ماهی صید داخل دارد، ارزان‌تر از ماهی صید داخل برای تولیدکنندگان کنسرو ماهی تن تمام می‌شود.

همشهری نوشت: قیمت ساندویچ فلافل در شهر تهران چندان ثابت نیست اما به طور میانگین قیمت هر عدد ساندویچ فلافل معمولی (مشتمل بر 5 عدد فلافل) بدون نوشابه در مناطق مرکزی پایتخت 40 هزار تا 45 هزار تومان است.

سقف جدید مافیت مالیاتی حقوق و درآمد در سال آینده اعلام شد.

امروز چهارشنبه 15 آذر 1402، قیمت گوشی موبایل در بعضی برندها با تغییرات جزئی روبرو شدند.

تجارت‌نیوز نوشت: آنچه که در بازار خودروی امروز شاهد آن بودیم ثبات قیمتی محصولات داخلی و مونتاژِی است و پیش بینی می‌شود این روند در صورت ثبات شرایط سیاسی و اقتصادی همچنان در روزهای آینده ادامه پیدا کند.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار امروز با نوسان محدود کاهشی معامله شد. برخی معامله‌گران بازار ارز معتقدند ریزش طلای جهانی و ناهمترازی طلا در بازار داخلی تاثیر خود را در معاملات دلار گذاشته است. با این وجود به نظر می‌رسد نوسانات 200 تومانی در محدوده‌ای مشخص، به خواست سیاست‌گذار است.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 15 آذر 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 20 عددی 110 هزار تومان است.

ایسنا نوشت: قیمت طلا امروز چهارشنبه با کاهش ارزش دلار و داده‌های ضعیف‌تر از حد انتظار مشاغل آمریکا افزایش یافت و انتظارات مبنی بر پایان چرخه سیاست‌های سخت‌گیرانه فدرال رزرو را تقویت کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح سامانه سردسیری در بلاتکلیفی است و باید این موضوع به سرعت تعیین تکلیف شود.