شنبه 31 شهریور 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: با توجه به این که صحبت از فروش پلاک‌های رند خودرو در ایران شده است شاید جالب باشد بدانید گران‌ترین پلاک خودرو در دنیا چه قیمتی دارد.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت پژوپارس LX صفر، در بازار به 627 میلیون تومان رسید و امروز با کاهش 1 میلیونی به 626 میلیون تومان رسیده است.

تسنیم نوشت: گزارش جدید مرکز آمار از قیمت برخی محصولات غذایی و کشاورزی در تابستان 1402 حاکی از رشد 160 درصدی قیمت گوسفند زنده طی یک سال گذشته و کاهش قیمت جو، گوجه، عدس و سیب زمینی است.

ایسنا نوشت: بیت‌کوین برای اولین بار از آوریل سال میلادی 2022 به بالای 44هزار دلار رسید.

نشست «قیمت‌گذاری دستوری و آینده اقتصاد دیجیتال در ایران» صبح چهارشنبه، 15 آذر 1402، از سوی آزمایشگاه داده و حکمرانی و در محل خانه اندیشه‌ورزان برگزار شد.

اطلاعات آنلاین نوشت: قیمت بلیت هواپیما به مقصدهای داخلی و خارجی در 70 سال پیش را می بینید.

بهمن موتور وانت کارا دو کابین تیپ4، وانت کارا تک کابین تیپ4 و کاپرا2 را به روش نقدی از طریق عاملیت‌ها می‌فروشد.

فارس نوشت: ایران و قزاقستان برای صادرات گوشت قزاقستان در بسته بندی وکیوم به ایران توافق کردند.

یک تحلیلگر اقتصادی معتقد است: دولت فشار افزایش حدود 50 درصدی مالیات‌ها را معطوف دهک‌های محروم کرده است. براساس تصمیم دولت، فردی که 12 میلیون حقوق دریافت می‌کند، از سال 1403 باید مالیات بر درآمد پرداخت کند.

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ کشتار روز در میادین میوه و تره‌بار تهران به قیمت 76هزار و 500تومان خبر داد.

همشهری نوشت: علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر و نماینده ادوار پیشین مجلس با تاکید بر لزوم ترمیم حقوق و دستمزد، می‌گوید: ما با سرکوب مزد به محاق رکود تورمی رفته‌ایم و برای خروج اقتصاد از این وضعیت، باید افزایش حقوق و دستمزد را بپذیریم.

قیمت سکه، طلا و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار امروز 15 آذر ماه نسبت به روز گذشته باز هم کاهشی بود و به 50 هزار و 150 تومان رسید. دلار امروز در آستانه کانال 49 هزار تومان ایستاده و تنها یک پله تا این کانال فاصله دارد.

تسنیم نوشت: اخبار حاکی از این است که حدود 3 میلیون و 900 هزار نفر که تا به حال سهام عدالت را دریافت نکرده بودند، به‌عنوان سهام‌دارانی در نهادهای حمایتی معتبر ثبت شده‌اند.

مهر نوشت: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به 20 درصد برسد.

دنیای اقتصاد نوشت: نمایندگان مجلس در برنامه هفتم توسعه ارائه کالابرگ به اقشار کم‌درآمد را به تصویب رساندند. این در حالی است که در بودجه 1401 و بودجه 1402 نیز دولت مکلف به پیش‌بینی کالابرگ شده بود اما آن‌طور که رئیس‌جمهور روز سه‌شنبه و در جریان ارائه بودجه 1403 به مجلس اعلام کرد این قانون از دی ماه سال 1401 و به شکل محدود اجرا شد.