پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ارتش گفت: امروز آزمایش توان عبور از کمند تورهای جنگالی و سدهای پدافندی پهپادهای آرش و کرار را داریم که قرار است از نقاط مختلف کشور در پروازهای گروهی علیه اهداف مشخص اقدام کنند.

در تصاویر منتشر شده از دیدار مسئولان نظام و اقشار مختلف مردم با رهبر انقلاب، نحوه پوشش چند زن حاضر در این جلسه جلب توجه می کرد.

تشکیل یک «اقلیت قدرتمند» در پارلمان آینده پیش نیازهایی دارد که بدون شک مهمترین آن نوع رویکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداهاست.

هم میهن نوشت: با افزایش موج مهاجرت افغان ها به ایران، شایعه استفاده از آنها برای شرکت در انتخابات مجلس باعث تحریک افکار عمومی شده است.

عصر ایران نوشت: دکتر علی مطهری در پاسخ این سوال که اگر بخواهید نقدی را متوجه آرا یا عملکرد پدر بدانید کدام است؟ علی مطهری هم بی درنگ پاسخ داده: دعوت از دکتر شریعتی به حسینیه ارشاد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حجاب و عفاف، مقوله‌های فرهنگی هستند که با اعتقاد قلبی سروکار دارند. بنابراین، نمی‌توان آنها را خارج از چارچوب‌های امور فرهنگی و اعتقادی در وجود مردم جستجو کرد.

روزنامه ایران از اذعان رئیس جمهور به ناراضی تراشی توسط مدیران استانی خبر داد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بزرگواران می‌فرمایند، نفت می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم. بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف. چند برابر سابق هم می‌فروشیم. تازه درسِ دیپلماسی هم می‌دهیم با برقراری روابط با فلان و بهمان.

عصرایران نوشت: احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی تلگرامی خواستار تشکیل هیئت 7 نفره متشکل از دو چهره معقول و معتدل از اصولگرایان، دو چهره موجه از اصلاح‌طلبان و سه چهره از نمایندگان متخصص و توانای جامعه مدنی با هدف نجات ایران شد.

آیت الله مسعودی خمینی گفت: نه اسلام، نه قرآن و نه هیچ‌کسی نمی‌خواهد با زور کسی را انسان و آدم و مسلمان کند.

پهپاد SHARK یک جنگنده روسی سوخو -35 اس با ارزش صادراتی بیش از 100 میلیون دلار پیدا کرد که احتمالاً با یک شلیک سرنگون شده است.

اطلاعات آنلاین نوشت: سه‌شنبه 26 شهریور 1342 انتخابات بیست و یکمین دوره مجلس شورای ملی و چهارمین دوره مجلس سنا برگزار شد.

تاریخ مشهد تصویری از نقاشی ناصرالدین شاه را منتشر کرده است.

سیدحسین موسویان، دیپلمات و سیاستمدار با اشاره به انتشار بخشی از خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی که به سخنان او اشاره داشت، در کانال تلگرامی‌اش توضیحاتی داد.

پهپاد ابابیل 5 که از بدنه جاذب امواج راداری برخوردار و به سختی قابل شناسایی است، توانست عملیات رصد و شناسایی رزمناو اورلیبرک آمریکایی را به مدت حدود 24 ساعت در شمال اقیانوس هند را انجام دهد. این پهپاد براساس آنچه اعلام شده از پایگاه خود در جاسک به پرواز درآمده است. پهپاد ابابیل 5 از جمله پهیپادهایی است که در رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش حضور دارد./ دانشجو

جماران نوشت: جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور گفت: سردی روابط خویشاوندی، با افزایش تنهایی در قالب تک‌فرزندی، تک‌والدی، تک‌زیستی و همچنین ازدواج‌های خارج از تعهد، همه و همه واقعیت‌های زندگی است و کمابیش در همه‌جا دیده می‌شود.