جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

زندگی و خصوصیات شخصیتی عمار یاسر تعاریف متعددی در سندهای تاریخی وجود دارد که هر کدام مستحق توجهات و پردازشهای ویژه است، اما در این برهه تاریخی، دو گزینه بسیار مهم از ویژگیهای عمار مدنظر قرار گرفته که با بهره وری بسیار بالا قابلیت الگوسازی یافته و جامعه امروز ما بخصوص افراد حقیقی و حقوقی مستقر در اردوگاه ارزشها و انقلاب اسلامی از جمله رسانه ملی، محتاج و مشتاق الگوبرداری از این دو خصوصیت...

مراسم قدردانی و تجلیل از از فعالان حوزه روابط عمومی تئاتر همزمان با هفته گرامیداشت «ارتباطات و روابط عمومی» در خانه هنرمندان برگزار شد.

رویداد تجسمی «نقش آفتاب» به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) در رشته های خوشنویسی، نقاشی و پوستر روز جمعه 5 خردادماه با حضور بانوان هنرمند تهرانی در حسینیه جماران برگزار می شود.

پخش سریال رهایم کن از نمایش خانگی فارغ از تمامی حواشی متفاوتی که پیرامون آن وجود دارد و تفسیرهای مختلفی را به وجود آورده، از منظر دیگری نیز قابل بحث و بررسی است؛ پوسته خارجی داستان سریال رهایم کن بر یک خط مستقیم روایی حرکت می‌کند.

مهدی صباغ‌زاده معتقد است کل دنیا درباره جنگ‌هایشان فیلم می‌سازند ولی اولویت تلویزیون این نیست.

کتاب «رؤیای چینی؛ پیرامون ساخت جامعه‌ای انسانی با آینده‌ای مشترک» مشتمل بر 85 مقاله و سخنرانی شی جینپینگ رئیس‌جمهوری چین با ترجمه محمدرضا نوروزپور و با مقدمه دکتر فریدون وردی نژاد سفیر سابق کشورمان در پکن، منتشر شد.

در فضایی که این روزها همه سایت‌ها و پلتفرم‌ها در رقابت برای کسب بالاترین جایگاه‌ها نزد مخاطبان هستند، تجزیه و تحلیل برترین سایت‌های جهان همواره خبرساز است.

مهر نوشت: رییس صداوسیما خبر داد که مجلس بودجه ویژه حمایتی برای دو سریال «موسی» و «سلمان فارسی» به‌عنوان دو پروژه الف‌ویژه سازمان صداوسیما در قانون بودجه لحاظ کرده است.

مبلغ نوشت: اگر ما جهت الهی رسالت را با ساختن تعبیر «پیامبر اسلام» کنار بگذاریم، درست به همان هدفی که مستشرقان از جعل و کاربرد این تعبیر داشته‌اند نزدیک شده‌ایم. آنان اعتقادی به این که محمد (ص) از طرف خدا آمده ندارند، اما با این مطلب که محمد (ص) دین اسلام را میان مردم آورده مشکلی نداشته و این تعارضی با معتقدات و باورهای غیر دینی یا ضد دینی آنان ندارد. بنابرین به راحتی کلمه پیامبر اسلام...

همزمان با بازگشایی سامانه ثبت طرح مرکز گسترش، اولویت‌های تولید مستند در سال 1402 اعلام شد.

روزنامه شرق نوشت: الهه رضایی، مجری محبوب و باسابقه کودک و نوجوان، با اشاره به ضرورت افزایش تولیدات حوزه کودک و نوجوان گفت: از آنجایی که در چند سال اخیر، تولیدات تلویزیون نسبت به گسترش تنوع و سلیقه مردم کم شده است، همان‌قدر که ضرورت در تولید محتوای مخصوص به حوزه بزرگسال در شبکه نمایش خانگی احساس می‌شود، لزوم تولید برنامه‌های کودک در پلتفرم‌ها بیشتر از بزرگسالان است.

«صداتو» در قالب یک مسابقه جذاب معمایی - موسیقایی به زودی با اجرای محسن کیایی در فیلیمو منتشر می‌شود.

چاپ شانزدهم رمان «کمی دیرتر» نوشته سید مهدی شجاعی در 204 صفحه رقعی و با بهای پشت جلد 120000 تومان از سوی نشر نیستان وارد بازار کتاب شد.

«صداتو» در قالب یک مسابقه جذاب معمایی - موسیقایی به زودی با اجرای محسن کیایی در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

این روزها «هوش مصنوعی» در فضای مجازی سروصدای بسیاری به پا کرده است. لباس کردی مایکل جکسون خواننده‌ی آمریکایی یکی از این استفاده‌های جالب از این فناوری است.

مهر نوشت: در حالی که 3 ماه تا هشتادمین دوره جشنواره ونیز باقی مانده انتظار می‌رود این دوره با فیلم‌هایی از سوفیا کاپولا، ریدلی اسکات، وودی آلن، رومن پولانسکی، مایکل مان و بردلی کوپر شکل بگیرد.