جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی درباره حواشی به وجود آمده درباره فعالیت برخی هنرمندان ارائه داد.

ایرنا نوشت: تهیه کننده فیلم «بچه زنگ» گفت: با کمپانی‌ها و پخش کننده‌های مختلف در حال صحبت کردن هستیم که این انیمیشن در چند کشور به صورت گسترده اکران شود.

سیما تیرانداز، امیر عظیمی و حمیدرضا ترکاشوند با نمایش «657» به نویسندگی و کارگردانی شهرام گیل آبادی به صحنه می‌آیند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از 2هزار دستگاه و سازمان عمومی و خصوصی به سامانه برخط برای پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مردم متصل شده اند اما برخی موسسات مثل تعدادی از شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انجمن‌های صنفی و موسسات اقتصادی به اجرای قانون و اتصال به سامانه آن توجهی ندارند.

با وجودی که جشنواره‌ی موسیقی نواحی ایران از رویدادهای فرهنگی و جهانی محسوب می‌شود؛ اما تاکنون خبری از زمان برگزاری و چند و چون آن اعلام نشده است.

شعبه هند Realme امروز اعلام کرد که شاهرخ خان (SRK) فوق ستاره بالیوود (SRK) را به عنوان سفیر برند خود در دسته گوشی های هوشمند انتخاب کرده است.

کارگاه انتقال تجربه بازیگری با حضور سیاوش چراغی‌پور در هفته فیلم هنر و تجربه اردبیل، با حضور مدیران، هنرمندان و علاقمندان در تالار بیضاء اردبیل برگزار شد.

بنیاد رودکی در راستای شناسایی و جذب نوازندگان توانمند که علاقه‌مند به همکاری با ارکستر سمفونیک تهران هستند آزمون نوازندگی برگزار می‌کند.

ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که نمایش «جهان‌بانو» روایتی محکم و مستند دارد، تاکید کرد: جایگاه بانوان عفیف در دین و فرهنگ ما ویژه است.

مبلغ نوشت: کنعان ملک: یا باید به عقایدی که با آن‌ها مخالف هستیم احترام بگذاریم و یا آن‌ها را تحمل کنیم؟ درباره هر عقیده‌ای بحث‌های گوناگون وجود دارد، اما در زمینه همه مباحث این سوال مطرح می‌شود که ما چگونه باید مفاهیم "مدارا" و "احترام" را درک کنیم، مفاهیمی که در همه گفتگوهای مربوط به آزادی بیان و جنگ‌ها و درگیری‌های فرهنگی طرح می‌شوند.

مهر نوشت: فیلم ترسناک مالزیایی جایزه هفته برتر هنری کن 2023 را از آن خود کرد.

اجرای نمایش خوشدلان نوشته‌ی سعید پورصمیمی، کارگردانی پریزاد سیف و تهیه کنندگی سعید خانی شامگاه سه شنبه دوم خردادماه در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر آغاز شد.

ایرنا نوشت: برگزیدگان نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار چهارشنبه شب معرفی شدند.

ایسنا نوشت: تینا ترنر که از او به عنوان ملکه افسانه‌ای راک‌ان‌رول یاد می‌شود، در 83 سالگی درگذشت.

شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی در چهارمین روز اجراهای خود با چهار نمایش از مخاطبان میزبانی می‌کند.

بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس مهمترین خبر مطبوعات امروز است.