چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی کاهش محسوس دما در 21 استان توصیه‌های مهمی را برای کشاورزان ارائه کرد. از شنبه آینده نیز دما در کشور افزایش می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا (جمعه 11 اسفند) در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و در شرق خراسان رضوی بارش برف ادامه خواهد داشت که به تدریج سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج دوم بارش ها از دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد موج دوم بارش ها از دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد در روزهای آینده وزش باد شدید در برخی استانها می تواند منجر به خرابی و خسارت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و فردا (جمعه) در شرق و جنوب‌شرق کشور وزش باد شدید گاهی سبب خیزش گردوخاک می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی اعلام کرد که با پیگیری این کمیسیون و با تصویب حوزه دادستانی تهران و همچنین بر اساس بخشنامه اداره کل تامین‌اجتماعی استان، خرید کالاها، اقلام مصرفی، تجهیزات و ماشین‌آلات از حق بیمه معاف شده‌اند.

وب‌گاه گسترش

در آخرین ماه از سال 1402، اسنپ موفق به ثبت رکوردی با بیش از 5 میلیون و 139 هزار و 65 سفر روزانه در خدمات خودرو و باکس خود شد. این رکورد در روز چهارشنبه، دوم اسفند، به ثبت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی در حالی نسبت به وقوع کولاک برف در 23استان و تشدید بارش‌ها در 5 استان طی امروز و فردا هشدار داده است که پیش بینی عضو کمیته بحران سازمان ملل متحد و همچنین کاهش بارش‌ها طی امسال، از تغییرات اقلیمی شدید در ایران حکایت دارد. سازمان هواشناسی در گزارش خود با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، ماندگاری هوای سرد، کولاک برف و مه امروز، نُه اسفند،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه بخش‌هایی از استان خراسان جنوبی را به لرزه درآورد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در جاده های کشور همچنان شرایط زمستانی حاکم است بنابراین لازم است تا پایان هفته از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از مسدودبودن 7 محور اصلی در اثر بارش برف و یخ زدگی خبر داد و گفت: تا پایان هفته از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است. هر چقدر دی و بهمن در سرما و بارش بی‌فروغ بودند، اسفند در حال جبران است. وارد نهمین روز ماه اسفند شده‌ایم و برای امروز و آخر هفته پیش‌بینی‌ها از بارش‌های جدی باران و برف در بیش از 20 استان کشور خبر می‌دهد. اما برخی‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار سطح قرمز هواشناسی برای سیستان وبلوچستان صادر شده همچنین بارش برف و کولاک تا پایان هفته در نواحی شرقی و شمالی کشور ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی از انسداد برخی محور‌ها در استان‌های قم و مرکزی خبر داد و گفت: محور‌های اراک - سلفچگان، دلیجان - سلفچگان و قم - سلفچگان به علت بارش برف، یخ زدگی و عدم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است. وی ادامه داد: همچنین محور خرم آباد - پلدختر، محور سربیشه - نهبندان، محور دلگان - ایرانشهر، توسکستان - شاهرود مسدود است. سرهنگ شیرانی گفت: در جاده‌ها...

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به محور‌های مسدود اعلام کرد: محور خرم آباد پلدختر، محور سربیشه نهبندان و محور دلگان ایرانشهر تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی در حالی نسبت به وقوع کولاک برف در 23استان و تشدید بارش‌ها در 5 استان طی امروز و فردا هشدار داده است که پیش بینی عضو کمیته بحران سازمان ملل متحد و همچنین کاهش بارش‌ها طی امسال، از تغییرات اقلیمی شدید در ایران حکایت دارد.