چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان غذا و دارو، درباره وضعیت تأمین داروهای آلبومین، IVIG و وارفارین توضیحاتی ارائه داده است. او به مصرف غیرمتعارف داروی IVIG اشاره کرده و بیان کرده است: "مصرف خارج از شاخصهای معتبر داروی IVIG بسیار رایج است. این دارو برای درمان نقص ایمنی استفاده می‌شود، اما در بسیاری از موارد مشاهده می‌شود که به طور کاملاً غیرمتعارف تجویز و مصرف می‌شود و این عمل باعث افزایش مصرف آن و به طور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور گفت: مصرف روزانه گاز در بخش خانگی و تجاری به رقم 665 میلیون متر مکعب رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: فردا 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی به‌تدریج بارش برف، باران و وزش باد شدید به‌جز نوار غربی، کل کشور را فرا می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند. عرشه آنلاین بارش برف فعالیت مدارس برخی نقاط را برای چهارشنبه 9 اسفند غیرحضوری کرد. این خبر بروزرسانی می شود و اطلاعات جدید از تعطیلی مدارس به خبر افزوده می شود به گزارش عرشه آنلاین جزییات تعطیلی مدارس چهارشنبه 9 اسفند اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

سابقه نداشته رکورد مصرف گاز طبیعی در سال، اسفندماه ثبت شود و پیش‌بینی می‌کنیم در روز‌های آینده با توجه به تداوم سرما حجم مصرف روزانه به 680 میلیون مترمکعب هم برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، بارش‌ها تا پایان هفته (11 اسفند ماه) در شمال و شمال شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به کولاک برف در 23 استان، تشدید بارش در پنج استان و وزش باد شدید در جنوب کشور هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، بارش‌ها تا پایان هفته (11 اسفند ماه) در شمال و شمال شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به کولاک برف در 23 استان، تشدید بارش در پنج استان و وزش باد شدید در جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز راهبری گاز کشور گفت: اکنون شبکه گاز بعضی شهرها در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی شرایط بحرانی دارند و نیاز به صرفه‌جویی و دقت لازم است و درخواست می‌کنیم پویش هر خانه یک اتاق گرم اجرا شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز راهبری گاز کشور از شرایط بحرانی شبکه گاز در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی خبر داد و خواستار صرفه‌جویی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز راهبری گاز کشور تصریح کرد: اکنون شبکه گاز بعضی شهرها در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی شرایط بحرانی دارند و نیاز به صرفه‌جویی و دقت لازم است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مطالبه دولت و وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش انجام یک کار شاخص برای تامین مسکن فرهنگیان بود که این موضوع در این تفاهم‌نامه مورد توجه قرار گرفته است. معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در راستای طرح عظیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کوشکی امروز (سه‌شنبه، هشتم اسفندماه) در گفت‌وگویی تلویزیونی توضیح داد: حجم مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در 24 ساعت گذشته (دوشنبه، هفتم اسفندماه) به 665 میلیون مترمکعب رسید و رکورد مصرف امسال ثبت شد. وی افزود: سابقه نداشته رکورد مصرف گاز طبیعی در سال، اسفندماه ثبت شود و پیش‌بینی می‌کنیم در روز‌های آینده با توجه به تداوم سرما حجم مصرف روزانه...

وب‌گاه فرارو

سرپرست اداره کل حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: هزینه حج تمتع امسال، براساس اعلام سازمان حج و زیارت، از 162 میلیون تومان تا 188 میلیون تومان خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی کشور صبح امروز سه‌شنبه در 46 مین نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارپگی اراضی کشاورزی با اعلام مطلب فوق افزود: در 11 ماهه سال جاری پلاک‌های ثبتی کشاورزی به لحاظ مساحت نیز 1.6 برابر نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد. محمد احمدی اظهار داشت: از ابتدای...