چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه فرارو

همای سعادت در آسمان ایران دیده شد و بالاخره ابر‌ها از موانع عبور کردند، بسیاری از شهر‌های سرزمین اقوام پس از زمستانی بی‌برف و باران ناگهان با توده هوای سردی روبه‌رو شدند؛ مشهور به وحشی. این توده از شنبه 5 اسفند آغاز شده و کارشناسان هواشناسی پیش‌بینی می‌کنند تا پایان این هفته ادامه دارد. اگر چه قرار بود بر اساس تقویم باستانی در شب چله برف و سرما آغاز شود، اما تغییرات اقلیمی همه معادلات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز سه‌شنبه (8 اسفندماه) در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کردستان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، شمال شرق خوزستان، لرستان، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های سمنان و گلستان بارش باران و برف، پیش‌بینی می‌شود. حاکمیت این شرایط جوی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا (چهارشنبه 9 اسفند) با تقویت فعالیت سامانه بارشی به‌تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرامی‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در 22 استان کشور طی روز جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشهد روز سه‌شنبه 8 اسفند فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس برخی شهرهای لرستان غیرحضوری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران بروجرد مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستاهای بخش مرکزی، اشترینان و شیروان فردا سه‌شنبه هشتم اسفندماه تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دلیل برودت هوا و شرایط آب و هوایی منفی 7 درجه، مدارس این شهرستان فردا 8 اسفند به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تمامی مقاطع تحصیلی مدارس به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک‌ها، مراکز پیش دبستانی و مراکز توانبخشی بهزیستی در روز سه‌شنبه در کاشان تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش برف و سرمای هوا در برخی شهرها ادامه دارد، سرمایی که سبب‌ساز تعطیلی مدارس و از سرگیری آموزش غیرحضوری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگی پیشگیری سازمان مدیرت بحران کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب و تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

با توجه یه یخبندان و برودت شدید هوا در اکثر استان‌های کشور، برخی مناطق مدارس و مراکز آموزشی را برای فردا غیرحضوری و مجازی اعلام کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان خراسان رضوی و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت غیر حضوری باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به...