چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عصر ایران

حجت‌الاسلام و المسلمین شجاع هزینه حج تمتع سال 1403 را از 162 میلیون تومان تا 188 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سهمیه حج 1403 ایران حدود 82 هزار و 500 نفر و سهمیه استان خراسان رضوی تاکنون 8780 نفر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از اول فروردین سال آینده نمایشگاه قرآن تهران و همزمان با آن در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز راهبری گاز کشور گفت: اکنون شبکه گاز بعضی شهرها در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی شرایط بحرانی دارند و نیاز به صرفه‌جویی و دقت لازم است و درخواست می‌کنیم پویش هر خانه یک اتاق گرم اجرا شود.

وب‌گاه گسترش

قربانعلی رمضانی اعلام کرد: یکی از مطالبات جدی ما اجرای ماده 96 است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر راهبری شرکت ملی گاز کشور گفت: در حال حاضر استان تهران و سپس استان‌های اصفهان و خراسان رضوی بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (سه‌شنبه 8 اسفند) در برخی مناطق غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات شرقی زاگرس بارش برف و باران و در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها از اواخر وقت امروز موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود و...

وب‌گاه ورزش سه

فروزان سلیمانی اسامی 22 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال زنان اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید از امروز در برخی مناطق غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات شرقی زاگرس بارش برف و باران و در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ماندگاری هوای سرد تا روز جمعه خبر داد و نسبت به بارش برف، کولاک و مه‌گرفتگی هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش برف و باران در برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات شرقی زاگرس و بارش‌های پراکنده در نوار شرقی کشور روی می‌دهد. فردا با تقویت سامانه بارشی به‌تدریج بارش برف، باران و وزش باد شدید به‌جز نوار غربی کل کشور را فرا می‌گیرد. روز پنجشنبه...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ماندگاری هوای سرد تا روز جمعه خبر داد و نسبت به بارش برف، کولاک و مه‌گرفتگی هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همای سعادت در آسمان ایران دیده شد و بالاخره ابر‌ها از موانع عبور کردند، بسیاری از شهر‌های سرزمین اقوام پس از زمستانی بی‌برف و باران ناگهان با توده هوای سردی روبه‌رو شدند؛ مشهور به وحشی. این توده از شنبه 5 اسفند آغاز شده و کارشناسان هواشناسی پیش‌بینی می‌کنند تا پایان این هفته ادامه دارد. اگر چه قرار بود بر اساس تقویم باستانی در شب چله برف و سرما آغاز شود، اما تغییرات اقلیمی همه معادلات...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور از ماندگاری هوای سرد به ویژه در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: امشب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد و فردا با تقویت فعالیت این سامانه به‌تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرامی‌گیرد.