شنبه 7 مهر 1403

خطیب جمعه تهران: خستگی‌ناپذیری، تعامل با نخبگان، اعتماد آفرینی و عدالتخواهی از امتیازات دولت سیزدهم است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
خطیب جمعه تهران: خستگی‌ناپذیری، تعامل با نخبگان، اعتماد آفرینی و عدالتخواهی از امتیازات دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز اظهار داشت: صدمین روز دولت سیزدهم سپری شد و اولین امتیاز دولت سیزدهم و رئیس جمهور متدین، قیه و مومن بودن است و تلاش کردند در این مدت در جهت منویات و رضایت مقام معظم رهبری و مردم گام بردارند.

وی افزود: مبارزه با فساد و عدالت خواهی از شعارهای دولت سیزدهم بوده است و به همین منظور آقای رئیسی برخی از نیروهای خود را از قوه قضاییه به قوه مجریه منتقل کردند که نظارت ها دقیق و مبارزه با فساد عملی شود.

صدیقی خاطرنشان کرد: روسای قوای مجریه و قضاییه در زمانی که در قوه قضاییه مسئولیت داشتند امتحان خود را از نظر مردم پس دادند و امروز نیر با هم هماهنگ هستند و امیدواریم که با اقدامات خود سبب افزایش امید مردم شوند.

خطیب نماز جمعه تهران در مورد جوان‌گرایی در دولت سیزدهم به طور ویژه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز در وزارتخانه‌های مختلف نیروهای جوان، کارآزموده و پرحرارت وارد میدان کار و عمل شدند و البته جوانگرایی از امتیاز خوب دولت آقای رئیسی است.

ادامه دارد...

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید جوانگرایی قوه قضاییه رئیسی نماز جمعه تهران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است