یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سایت جدید دفن پسماند اهواز در نزدیکی روستای «صفیره» در یک هفته اخیر دوباره دچار آتش سوزی و خودسوزی شده است و همین موضوع گله مندی اهالی منطقه را به دنبال داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر ساله 13 اکتبر به عنوان روز جهانی کاهش خطر سوانح گرامی داشته می‌شود به این امید که همه مردم با تمرکز بر اینکه بسیاری از سوانح قابل پیشگیری است، ریسک‌های موجود را کاهش دهند و از ایجاد احتمال خطر جدید جلوگیری کنند و این مهم آن چیزی است که از آن به عنوان «حکمرانی مطلوب کاهش ریسک» یاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کار سخت و طاقت‌فرسای زنان روستایی و عشایری در مزارع کشاورزی و دام‌پروری از یک سو و نداشتن ملزومات اجتماعی، اقتصادی از سویی دیگر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را برآن داشت تا در دولت دوازدهم اقدامات حمایتی خود را برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این افراد گسترش دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یافته‌های پژوهشی کارشناسان مدیریت بحران و سوانح نشان می‌دهد که درصد بالایی از آنچه که به عنوان بلایای طبیعی در کشور رخ می‌دهد ناشی از دخل و تصرف انسان در محیط پیرامون از جمله تغییر کاربری اراضی، ساخت و ساز، از بین بردن پوشش گیاهی، تخریب جنگل‌ها و مراتع و ساخت و ساز غیراصولی جاده در اماکن مسکونی شهری و روستایی به ویژه در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل ها است.

خبرگزاری ایسنا

یک روانشناس که معتقد است ساختار تربیتی و رشد هیجانی تاثیر مهمی در نگرش فرد به خودکشی دارد اظهار کرد: عدم توانایی مدیریت هیجان ها، احساسات در لحظه، وجود صفات کمال طلبی و غرور کاذب موجب می شود فرد خود را در پرتگاه پوچی و بیچارگی ببیند و تنها راه نجات خود را در نابودی خویش و خودکشی تصور کند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد نادربیگی در خصوص خودسوزی زن 35 ساله در کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی انتشار خبر حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در مقابل "امامزاده محمد کرج"در روز پنجشنبه 6 شهریور ماه و فوت سرنشین آن مشخص شد که علت حادثه اختلافات خانوادگی بوده است. وی افزود: به دنبال وقوع این حادثه، تحقیقات پلیس در خصوص شناسایی علل آن آغازشد. رئیس پلیس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، شماره نهم نشریه دانشجویی «صریح» منتشر شد. در این شماره از نشریه «صریح» به مسئله زنان به عنوان محور خانواده و جامعه پرداخته شده و هویت مجهول خانواده در لایحه تامین امنیت بانوان در برابر خشونت نیز بررسی شده است. چون و چراهای کنسرت‌های آنلاین، دومینوی ابتذال در شبکه نمایش خانگی، بایکوت برای...

خبرگزاری میزان

پیکر مأمور فداکار کلانتری قلهک که در حال انجام مأموریت دچارسوختگی 60 درصدی شده و به درجه رفیع شهادت نایل شد صبح امروز در ستاد پیشگیری پایتخت تشییع و به بهشت‌زهرا (س) منتقل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ستوان‌دوم «پرویز کرمپور» مامور کلانتری قلهک که به نجات جان مردی که خودسوزی کرده بود، شتافت پس از چند روز جان باخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مأمور کلانتری قلهک که برای نجات جان متشاکی و ممانعت از خودسوزی وی خود را به خطر انداخته و دچار سوختگی 60درصدی شده بود شب گذشته به خیل شهدا پیوست.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از خودسوزی مردی 51 ساله در جریان اجرای حکم قضائی خبر داد و گفت: در این ماجرا مامور کلانتری 124 قلهک که برای نجات وی تلاش می کرد دچار سوختگی شدید و در بخشBICU بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری مهر

مامور پلیس که تلاش داشت مانع از خودسوزی متشاکی شود دچار سوختگی شد و در ICU بستری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: روز گذشته یکی از ماموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان به خیابان شریعتی_ یخچال مراجعه می‌کند که در این حادثه متشاکی اقدام به خودسوزی می کند که تلاش برای جلوگیری از خودسوزی متشاکی مامور تهرانی را به بیمارستان کشاند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اقدام انسان‌دوستانه مأمور کلانتری قلهک خبر داد که برای جلوگیری از خودسوزی متشاکی، اقدام به نجات وی کرده اما دچار سوختگی شدید شد.

خبرگزاری ایسنا

«خون‌بس» نوعی دیه عشایری برای رفع نزاع‌های فردی و جنگ‌های طایفه‌ای است که در حال حاضر اجرای آن نسبت به گذشته بسیار کم شده اما اخیرا اظهارات یکی از مقامات قضایی خوزستان مبنی بر ثبت ملی این آیین، واکنش زنان را برانگیخت و افکار عمومی را نیز در سطح گسترده‌ای درگیر کرد.