یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - 100 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شهرستان مرزی راز و جرگلان در نشست روز پنجشنبه استاندار خراسان شمالی با فعالان اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این خطه در حوزه‌های مختلف مصوب شد.

وب‌گاه فرارو

شهاب مایل هروی، فرزند نجیب مایل هروی درباره اعطای تابعیت به پدرش گفت: 40 سال است این حرف‌ها زده می‌شود. زمانی که شناسنامه پدرم صادر و سند مالکیت آپارتمان به نام او زده شد، ما این موضوع را تایید و اعلام عمومی خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا

فرزند نجیب مایل هروی در واکنش به خبر اعطای تابعیت ایرانی به این ادیب افغان می‌گوید: تا زمانی که شناسنامه ایشان صادر نشود ما چیزی را تایید نمی‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل امور اتباع خارجی استانداری خراسان رضوی از اعطای تابعیت ایران به استاد "نجیب مایل هروی" شاعر و نویسنده برجسته افغانستانی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک معترض در سوئیس در پی برگزاری اعتراضاتی علیه سیاست‌های مهاجرتی این کشور مقابل پارلمان در شهر برن خودسوزی کرد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش90 میلیارد ریال توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در شهر رشت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - نقطه اوج دوستی ها و همکاری های دو کشور ایران و افغانستان را می توان در میزبانی 40 ساله بی منت ایران از مهاجران افغان در استان های مهاجر پذیر دانست، میزبانی سخاوتمندانه ایی که بدخواهان را بر آن داشت تا یکبار دیگر با دستاویز قراردادن حوادث روی داده برای مهاجران افغانستانی در خاک ایران رابطه دوهمسایه را نشانه بگیرند.

خبرگزاری ایسنا

جمال‌الدین اکرمی با اشاره به دشواری نوشتن درباره مسائل «رومیناها» در ادبیات می‌گوید: ادبیات کودک و نوجوان ما بیشتر از آن‌که آگاهی‌دهنده باشد سرگرم‌کننده است.

خبرگزاری دانا

هوشنگ بازوند، وضعیت مرگ‌ومیرهای ناشی از بیماری کرونا در این استان را نگران‌کننده دانست.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رضا مقاتلی پژوهشگر روابط بین الملل در یاداشتی با عنوان "به قرن آسیایی سلام کنید" به بررسی آخرین مسائل جهان پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

تماشاگران، همواره به‌عنوان سرمایه‌های اصلی فوتبال و سایر ورزش‌های عامه‌پسند مطرح می‌شوند. اما نگاهی به پهنه مسابقات داخلی، نشان می‌دهد که متولیان فوتبال، نه‌تنها از این سرمایه‌های بالقوه، به‌درستی استفاده نمی‌کنند، بلکه با مدیریت نادرست، زمینه رفتارهای ناهنجار را در آنان فراهم می‌آورند.