شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصباحی‌مقدم درباره تعیین تکلیف موضوع مرزارزها و توافق برای تدوین قانون در این حوزه گفت درباره رمزارزها فعلا هیچ گونه تعیین تکلیف قانونی نشده است و از نظر قانون رمزارزها اعتبار ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: در راستای جلوگیری از گران فروشی بلیت هواپیما در فضای مجازی، رئیس سازمان هواپیمایی نامه‌ای به تعزیرات ارسال کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: درمان‌های خانگی برای اسهال می‌تواند به شما کمک کند تا به‌طور طبیعی یک اسهال خفیف را متوقف کنید. غذاهای ملایم، نشاسته ای و کم فیبر مانند غذاهای موجود در رژیم غذایی BRAT (موز، برنج، سس سیب، نان تست) گزینه های مناسبی برای شما هستند که به حجیم شدن مدفوع و تسکین اسهال کمک می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات اعلام کرد موضوع افزایش قیمت اینترنت درحال بررسی است؛ افزایش قیمتی که به گفته زارع‌پور، به مردم فشاری وارد نکند و در مقابل، اپراتورها هم برای افزایش کیفیت خدمات بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار با کاهشی چشمگیر، در کانال 53 هزار تومانی قرار گرفت. روز گذشته قیمت دلار در کانال جدید 55 هزار تومانی معامله می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی رغم سبزپوش شدن تعداد بیشتری از نمادها در روز گذشته، همچنان بازار بورس مسیر نزولی را طی میکند. اما این افت شاخص، به اصلاح یا سقوط آزاد ختم می‌شود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«عیسی زارع‌پور» در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در پاسخ به این پرسش که آیا امسال قیمت اینترنت افزایش خواهد یافت؟ گفت: «آخرین تعرفه بسته‌های اینترنتی مربوط به سال 1396 است و در دولت سیزدهم افزایش قیمت وجود نداشته. از طرفی سال گذشته بسته‌های زیر قیمت حذف شدند، اما اپراتورها بسته‌های جدیدی معرفی نکردند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در اعتماد نوشت، واقعیت این است که جلوگیری از انتشار آمار نتیجه معکوسی برای دولت دارد زیرا به‌طور عادی مردم حتی آمار تورم بانک مرکزی را قبول ندارند و آن را کم می‌دانند، ولی کارشناسان کمابیش آن را می‌پذیرند. مردم چرا قبول ندارند؟ چون فکر می‌کنند که تورم بالای 100 درصد است ولی کارشناسان در فضای عمومی همان ارقام مرکز آمار را می‌گویند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس عبدی در یادداشتی نوشت، به‌طور مشخص گرچه در ایران ضعف‌های مشهود آماری داریم ولی در مجموع عملکرد مهم‌ترین نهاد متولی تولید آن یعنی مرکز آمار ایران خوب و قابل قبول بوده است و گزارش‌های مستمری از برخی موارد را در زمان‌های تعیین‌شده ارایه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز بیت کوین نسبت به روز گذشته تغییر قیمت خاصی نداشته و در حال حاضر با نرخ 27600 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین منفی 3 درصد و بازده ماهانه آن هم منفی 2 درصد است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از برگزاری 8 نمایشگاه تا پایان سال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر تنها قیمت خودرو از سال 84 تا 92 را بررسی کنیم، آگاه خواهیم شد که تنش در این بازار همیشگی بوده و حال تنها به اوج افسارگسیختگی خود رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی هموطنان در هنگام عبور از محورهای شمالی مراقب باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، دولت سوئیس همسو با دیگر کشور‌های غربی قصد تصاحب غیرقانونی اموال خارجی روسیه را دارد. وزارت اقتصاد سوئیس روز چهارشنبه اعلام کرد که ارزش کل دارایی‌های بانک مرکزی روسیه نزد این کشور 8.3 میلیارد دلار است. دولت سوئیس نیز اعلام کرد که در 29 مارس تصمیم گرفته است که ذخایر و دارایی‌های روسیه را مشمول الزامات گزارشگری قرار دهد. این بدان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با تهیه پیشنهاداتی در خصوص لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو اولین گام برای هموار کردن مسیر واردات خودرو برای جانبازان 50 درصد و بالاتر را برداشت.