شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای حل مشکلات کشور حضور در مناطق مختلف است، اظهار کرد: برای حل مشکلات مناطق نمی‌توان فقط در پایتخت نشست و مسائل را پیگیری کرد. وی افزود: قوانین مجلس برای حل مشکلات مردم است و پذیرفتنی نیست که نتیجه نظارت‌های ستادی همچنان باقی ماندن این مشکلات...

وب‌گاه مشرق نیوز

مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز گذشته در سامانه نیما به معادل 69 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت ترانسفرمارکت از بایرن‌مونیخ به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو نام برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران _ شمال گزارش شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زمانی که نظارت بر رعایت حجاب در کافه‌ها و رستوران‌ها جدی‌تر شده است، صاحبان کسب و کارها سه رویکرد پیش گرفته‌اند. عده‌ای از همان اول، سفت و سخت از مشتریان خود می‌خواهند وضعیت معاش را برای‌شان سخت نکنند و عده‌ای دیگر ترجیح می‌دهند مشتریان خود را به حال خود رها کنند تا در عوض دافعه‌ای برای آن ها ایجاد نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی که در نشست بین‌المللی راه‌آهن خاورمیانه ابوظبی شرکت کرده است، صبح امروز در صفحه توییتر خودنوشت: راه ابریشم احیا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سهام در اردیبهشت نیز همانند ماه گذشته با رشد ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت که بهبود عملکرد مدارس و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی در مدارس در دستور کار جدید وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت علت تفاوت قیمت سفر حج تمتع 1402 را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

قرار است دبیر شورای عالی مناطق آزاد در سفر به چین در رابطه با ایجاد منطقه آزاد مشترک فرامرزی با مسئولان این کشور مذاکره کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در باکس گل نامزدی برگ آرایی بی معنا است و باید فقط از انواع گل ها استفاده کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه ماسل ورکز در لندن که یکی از سرشناس‌ترین باشگاه‌های بدنسازی انگلیس است هر ماه از یک بدنساز برجسته برای برگزاری سمینار‌های آموزشی دعوت می‌کند و این بار هادی چوپان به عنوان قهرمان مستر المپیا و برترین بدنساز دسته آزاد سال 2022 جهان میهمان این باشگاه بدنسازی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس نتایج انتخابات، آرای حزب کارگران ترکیه به بیش از 900 هزار رای رسیده و چهار کرسی به دست آورده است. براساس این نتیجه، جان آتالای به عنوان نماینده پارلمان انتخاب می‌شود. او اولین نامزد پارلمان از این حزب برای منطقه زلزله‌زده هاتای بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات بحران‌های صندوق ذخیره ارزی باما همراه باشید.