چهارشنبه 2 خرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی، تفویض اختیار بخشودگی جرائم مالیاتی (برگ قطعی مالیات 1400) تا پایان شهریور ماه 1402 تمدید شد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که زنجیره کریدور شمال - جنوب در دولت سیزدهم تکمیل می‌شود، گفت: در اوایل راه‌اندازی خط‌آهن رشت - آستارا 10 میلیون تن بار جابجا خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با اعلام اینکه ممنوعیت معاملات با دلار در عراق جدید نیست و در گذشته نیز وجود داشت، گفت: این اخبار فیک اثری بر مناسبات ارزی ایران و عراق ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کار در پاسخ به سؤال دیگر درباره اینکه "آیا دائمی‌شدن قراردادهای کارگران پس از 4 سال، عطف به ماسبق می‌شود؟" گفت: وقتی کسی 4 سال قرارداد موقت داشته باشد، حتماً پیشنهاد ما این است که قراردادش باید دائمی بشود حالا باید دید آنچه از کمیسیون و صحن مجلس خارج می‌شود، چه خواهد بود؛ این موضوع هنوز در دستور کار کمیسیون های دولت است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر تمدید دوباره بخشودگی جرایم مالیاتی در ادامه باما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

براساس توافقات انجام شده بین ایران و روسیه بناست 2 بانک ایرانی در روسیه نمایندگی و شعبه داشته باشند و مهمترین بانک روسیه نیز در ایران نسبت به تأسیس نمایندگی اقدام کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور مقررات مربوط به احکام بند و تبصره 12 قانون بودجه 1402 را ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هادی سبحانیان در بخشنامه ای به ادرات کل امور مالیاتی تمدید اعتبار تفویض اختیار بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی تا پایان شهریور ماه امسال را ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند، میانگین نرخ دلار نیما در سال گذشته حدود 28 هزار تومان بوده و در حال حاضر به 38 تا 39 هزار تومان رسیده است که این موضوع می‌تواند سودآوری شرکت‌های بورسی را به شدت افزایش دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 27 اردیبهشت به 23.76 درصد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسبت تسهیلات حوزه مسکن به کل تسهیلات بانکی در سال‌های اخیر به چهار درصد نمی‌رسد. این عدد در سوئیس حدود 50 درصد و در هلند 19 درصد است. سقف وام در تهران 20 تا 30 درصد رقم مورد نیاز خرید خانه‌ای 80 متری را تامین می‌کند در حالی که قدرت وام مسکن برخی کشور‌های اروپایی به 70 درصد می‌رسد

خبرگزاری تسنیم

درحالی 24 ساعت از اعلام افزایش 29 درصدی قیمت بلیت هواپیما می‌گذرد که با جابجایی 2 جدول، نرخ‌های عجیبی در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی بارگذاری شده است. اقدامی احتمالا که پیش‌زمینه افزایش بیش از مجوز قانونی بلیت هواپیما است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در هفته سی ام لیگ برتر و قهرمانی سرخپوشان تهران در لیگ ایران نوشت: «پرسپولیس با پیروزی 4 بر صفر مقابل نساجی مازندران، بار دیگر قهرمان ایران شد.»