شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

فهرست قیمت آپارتمان‌های مسکونی زیر 100 متر در محله استاد معین، تهران را در گزارش زیر می‌توانید مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمارهای رسمی نشان می‌دهند دی‌ماه پارسال 700 میلیون فقط معادل 12 متر آپارتمان مسکونی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افسارگسیختگی بازار مسکن همه را پای کار آورده تا راه حلی برای مشکلات این حوزه بیابند؛ اما راه علمی و حقوقی این مسأله چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تسلا به دلیل اختلالی در خودروهایش باید برای بیش از یک میلیون خودرو در چین فراخوان صادر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حال حاضر بیت کوین با افزایش قیمت رو به رو شده است و همچنان در کانال 27هزار دلار نوسان دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر‌کل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران با اشاره به اخباری که درباره افزایش قیمت برخی محصولات منتشر شده است، گفت: به برخی محصولات آپشن های جدید اضافه شده یا مدل های جدید دارند که سابقه تولید نداشتند؛ بنابراین قیمت تمام‌شده آنها براساس مدارک و مستنداتی که به سازمان حمایت ارائه می‌شود، تعیین و فروخته می‌شود‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی ها از بازار مسکن ارزان ترین منطقه شهر تهران حاکی از این است که در حال حاضر کف رهن کامل آپارتمان در فایل های عرضه شده به بازار اجاره این منطقه، در محدوده 4 تا 5 میلیون تومانی به ازای هر متر مربع قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

با اینکه چند سالی است این شعار مطرح می‌شود که معدن و صنایع معدنی جایگزین صنعت نفت شود و برای کشور ارزآوری داشته باشد اما تاکنون اراده جدی برای جایگزینی بخش معدن با نفت وجود نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی ها از بازار مسکن ارزان ترین منطقه شهر تهران نشان می دهد هم اکنون کف رهن کامل آپارتمان در فایل های عرضه شده به بازار اجاره این منطقه، در محدوده 4 تا 5 میلیون تومانی به ازای هر متر مربع قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بانک مرکزی در هفته سوم اردیبهشت ماه، تزریق پول در بازار شبانه را کاهش داده است. این در حالی است که نرخ سود بین بانکی همچنان صعودی بوده و اکنون در بالاترین سطح 7 ساله قرار گرفته است. مرور داده های آماری بازاهای بین بانکی نشان می دهد کسری منابع در بازار بین بانکی همچنان پابرجاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صفحه رسمی کتابفروشی اردیبهشت رشت متعلق به «سروش صحت»، بازیگر، کارگردان و نویسنده مشهور در اینستاگرام از پلمب این فروشگاه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی که در اقدامی جنون‌آمیز و برای انتقام‌جویی روی همسرش اسید پاشید، نمی‌دانست که دختر خردسالش هم داخل خودرو است.

وب‌گاه عصر ایران

اسماعیل مرادیان از افت 50 درصدی قیمت میوه نوبرانه در میدان اصلی میوه تره بار خبر داد و گفت: مردم توان خرید میوه کیلویی 30 تا 50 هزار تومانی را دارند. تورم میوه نسبت به سایر اقلام خوراکی کمتر است اما با افت توان خرید مصرف کنندگان رغبت چندانی برای خرید میوه نوبرانه ازخود نشان نمی‌دهند و منتظر ریزش بیشتر قیمت‌ها هستند.