شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باش

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تداوم فعالیت سامانه بارشی جدید، سیل و طوفان در 20 استان کشور، هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: طوفان لحظه ای تهران با سرعت 22‌5 متر بر ثانیه است که این شرایط تا پایان امشب همچنان ادامه دارد‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را برای تحریم فعالیت‌های موشکی و پهپادی ایران قبل از انقضای محدویت‌های اعمال‌شده در قطعنامه 2231 سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران در اکتبر (مهرماه), ارائه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژوهشگران شواهد جدیدی را کشف کرد‌ه‌اند که نشان می‌دهند انسان‌های اولیه و اولین مهاجران از منطقه ساحلی شمالی چین به قاره آمریکا سفر کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز نمادهای شستا، رمپنا و خودرو بزرگان قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل بورس داشتند. در مقابل تاصیکو، فارس و شاراک بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402) در بازار تهران 32 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 800 هزار تومان کاهش داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال استعفا داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جزئیات توافقنامه سازمان غذا و دارو با بانک مرکزی در مورد تامین نقدینگی مورد نیاز شرکت های فعال حوزه دارو اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در گردهمایی نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها گفت: همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند تا بار دیگر توطئه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه شود. همه باید با هم تلاش کنیم تا مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری چشمگیر باشد. وی با اشاره به شکست دشمنان در جنگ ترکیبی سنگین، همه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشمولان و شرایط جدید دریافت زمین دولتی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز به دنبال این هستند در جنگ ترکیبی شامل جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و در دنیای حقیقی و مجازی یکبار دیگر با ما رو در رو هم نبرد شوند و این هم نبردی به طور مجدد از همان سپاه کفر در برابر سپاه اسلام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی خضریان گفت: براساس گزارش ارائه شده در کیسیون حدود یک میلیون و 570 هزار تن کالای متروکه در گمرکات کشور وجود دارد که در حال از بین رفتن قرار دارند.

خبرگزاری مهر

بررسی وضعیت پالایشی های بورس نشان می دهد این شرکت ها درست است که با کاهش کرک اسپرد در سال 1402 همراه هستند اما عقب ماندگی قیمتی نسبت به سال قبل دارند.