شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

طرح سی و یک سال پیش طرح روی جلد نشریه «گل آقا» به علت شباهت محتوای آن با نوع نگاه مسئولان کنونی به بحران های اقتصادی، مورد استقبال و بازنشر گسترده کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور رأی قطعی پرونده کلان قاچاق ماشین آلات معدنی و دامپتراک‌ها در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قلیچ‌دار اوغلو نامزد سوسیال دموکرات ترکیه پس از بدترین بحران هزینه زندگی ترکیه در دو دهه گذشته، با مورد توجه قرار دادن دخالت اردوغان در اقتصاد، سهم خود انتخابات را بالا می‌برد .

وب‌گاه گسترش

به گفته مشاوران املاک، امسال تقاضا برای اجاره طبقات بالای بدون آسانسور، واحدهای خیلی قدیمی، سوئیت و همچنین واحدهای زیرهمکف بیشتر شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر انتشارات برایند می‌گوید در نمایشگاه کتاب حضور نداریم چون کتاب‌های تخصصی ما مخاطب عام ندارند و بر اساس تجربه پیش‌بینی کردیم که میزان فروشمان پاسخگوی هزینه‌ها نخواهد بود، اما از مردم می‌خواهم با حضور خود و خرید کتاب از صنعت نشر حمایت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تغییرات قیمت امروز رمز ارزها به خصوص در لیدرهای این بازار خیلی زیاد نیست. بیت کوین و اتریوم تقریبا در همان قیمت های دیروز در حال معامله هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درخشان گفت: نباید شهر های ساحلی در وضعیت اقتصادی بدی باشند آنها باید مرتفع شوند.

خبرگزاری مهر

رئیس کنفدراسیون صادرات با تاکید بر اینکه امارات می تواند به شریک اول تجاری ایران تبدیل شود، گفت: تولید محصول مشترک از سوی تولیدکنندگان دو کشور می تواند منجر به صادرات به کشورهای ثالث شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران نرخ حق بیمه و شرایط پوشش بیمه سلامت ایران را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نادر بذرافشان اظهار کرد: علیرغم روند افزایش اونس جهانی طلا اما با توجه به نوسان کاهشی نرخ ارز در داخل و اندکی کاهش تقاضا، شاهد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار داخل بودیم. این روند کاهشی قیمت‌ها که از ابتدای هفته آغاز شده در بازار امروز نسبت به روز گذشته (سه‌شنبه) محسوس‌تر شده است.

وب‌گاه گسترش

آپارتمان 115 متری با سه‌تا اتاق خواب در الهیه مشهد چهار میلیارد و 400 میلیون تومان آگهی شده و فروشنده این یکی دنبال معاوضه با امثال سانتافه، اپتیما، تالیسما و النترا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت «رفع محدودیت‌های آماری» روزنامه اعتماد نوشت: اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وبگاه فِرست‌پُست، راگورام راجان معتقد است آمریکا، بزرگ‌ترین اقتصاد جهان، که به تازگی با فروپاشی سه بانک بزرگ مواجه شده است، هنوز مشکلات فراوانی بر سر راه خود دارد. راجان اظهار کرد که نگران این بمب ساعتی، اثر دومینو، سرمایه‌داری بدون ریسک و مشکلات طولانی‌مدت است. راجان در گفتگو با تیمور بیگ، اقتصاددان ارشد بانک دی‌بی‌اِس، اظهار کرد که نحوه مدیریت...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امسال بحران مسکن و اجاره‌نشینی در شهری مانند تهران تشدید شده و سرعت عقب‌نشینی مردم از مناطق بالا و مرکز شهر به مناطق پایین و حاشیه شهر بیشتر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعلام قیمت خودرو تا اطلاع ثانوی در سایت‌های فروش خودرو بر اساس اطلاعیه جدید سازمان حمایت ممنوع شد.