شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: مجموع شاخص پاسخگویی به‌موقع 31 استان کشور در خصوص صدور مجوزهای کسب‌وکار 90.6 درصد است و استان ایلام با کمترین تأخیر در بررسی درخواست‌های ثبت شده در درگاه ملی مجوزها، 96.2 درصد پاسخگویی به‌موقع داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الکساندر نواک معاون نخست وزیر روسیه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 26 و 27 اردیبهشت ماه 1402 با هدف شرکت در کمیسیون همکاری‌های اقتصادی دو کشور به تهران سفر می‌کند، سفری که در حاشیه آن توافقنامه همکاری مشترک برای احداث راه آهن رشت - آستارا امضا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی خلیج فارس در حاشیه اجلاس ریلی بین المللی خاورمیانه در دیدار با وزیر راه و شهرسازی کشورمان در «ابوظبی» بر اشتیاق برای افزایش روابط و مبادلات اقتصادی و حمل‌ونقلی با ایران تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو جدی‌تر دنبال می‌شود و حجت‌الله کریمی با صراحت اعلام کرده که مذاکرات میان طرفین در حال پیگیری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای یک باند حرفه ای که سرم های مرکز درمانی را با آمبولانس بخش خصوصی از بیمارستان دولتی خارج می کردند به دام افتادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکنان راگبی در فرانسه، وقتی مشغول گرم کردن پیش از شروع مسابقه‌شان بودند، گاو نر خشمگینی را دیدند که وارد زمین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از ابلاغ دستور رئیس جمهور، هیچ خودرویی از شرکت‌های خودروسازی خارج از ضوابط و بدون نوبت دریافت نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز بازرسی و ادارات بازرسی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد گفت: حدود 2500 گزارش به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری یا کمیته های انضباطی ارسال و تعداد 285 گزارش به مراجع قضایی ارسال و بیش از 490 میلیارد تومان تخلف مالی کشف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسافربری گفت: قیمت بلیت اتوبوس بین شهری از امروز 29 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق گزارش های سازمان هواشناسی، سامانه بارشی در شمال کشور فعال خواهند بود و در روز‌های آینده گستره بارش‌ها غالب مناطق نیمه غربی کشور را فرا خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیروهای حراست دانشگاه تهران روز شنبه با حضور در دپارتمان نمایش و موسیقی پردیس هنرهای زیبا به‌بهانه پوشش دانشجویان، با آنها درگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی کرمانشاه، از دستگیری هفت عامل تیراندازی در مقابل نمایشگاه خودرو در مرکز این استان که 9 زخمی به همراه داشت، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که ساخت خط‌آهن رشت - آستارا پروژه اولویت‌دار ایران است، گفت: این پروژه تا 3 سال آینده تکمیل می‌شود.

خبرگزاری مهر

بررسی ها نشان می دهد مردم برای سرمایه گذاری و حتی برای اجاره به دلیل اینکه قیمت ها پایین تر از تهران است به سمت شهرهای نزدیک پایتخت کوچ کرده اند.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قانون جمعیت در بسیاری از موارد سلیقه‌ای اجرا می‌شود و بانک‌ها هم در اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری سخت‌گیری زیادی می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

مالیات بر عایدی سرمایه با هدف‌گذاری مالیاتی بر فعالیت‌های سوداگرانه و سفته بازانه در بازار دارایی‌ها نقش موثری در مدیریت جریان نقدینگی خواهد داشت و می‌تواند ترمز انتظارات تورمی را بکشد.