شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از منظر اسرائیل احیای روابط تهران و ریاض فاجعه است. به باور نتانیاهو خیز اخیر ریاض در راستای عادی سازی روابطش با سوریه و ایران و حتی حماس نشان از پشت کردن به فرایند عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و پیرو مصوبه شورای پول و اعتبار تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن در تمامی شهرها یکسان شده و به مبلغ 550 میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه الف

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402) در بازار تهران 32 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 800 هزار تومان کاهش داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران از شناسایی کامل خانه‌های خالی ارسال پیامک اخطار به مالکان این خانه‌ها در تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

آخرین مهلت استفاده از پروانه های صادراتی سال 1400 با لحاظ سقف قانونی مقرر در قانون، تا پایان اردیبهشت 1402 بدون بهره مندی از معافیت های مالیاتی صادرکنندگان تمدید شده است.

خبرگزاری مهر

وحید قربانی گفت: بر اساس پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و پیرو مصوبه شورای پول و اعتبار تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن در تمامی شهرها یکسان شده و به مبلغ 550 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با تاکید بر اینکه امارات می‌تواند شریک اول تجاری ایران باشد، گفت: تولید محصول مشترک تولیدکنندگان دو کشور می‌تواند منجر به صادرات به کشورهای ثالث شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مشاور املاک در مورد وضعیت بازار اجاره گفت: کف قیمت برای اجاره یک زیرزمین و زیرهمکف در منطقه‌ای مانند نواب 80 میلیون تومان ودیعه با اجاره ماهانه 6 میلیون تومان است. البته توجه داشته باشید که سن بنای واحد‌های زیرهمکف و زیرزمین معمولا 20 سال به بالاست و این امر هم در پایین‌تر بودن قیمت این واحد‌ها نقش دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی شب گذشته در حالی از افزایش وام طرح نهضت ملی مسکن خبر داد که از سال گذشته افزایش میزان این وام از 400 میلیون تومان به عنوان یکی از خواسته‌های اصلی متقاضیان نهضت ملی مسکن مطرح شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسکای نیوز، آمار‌های کنسرسیوم خرده‌فروشی انگلیس نشان می‌دهد که همزمان با رسیدن نرخ تورم در این کشور به بالاترین میزان در چند ده سال گذشته، خانوار‌های انگلیسی شاهد افزایش قابل توجه قیمت مواد غذایی هستند. این کنسرسیوم که نماینده سوپرمارکت‌های انگلیس به شمار می‌رود، گزارش داده که قیمت مواد غذایی تازه در ماه آوریل 17.8 درصد تورم را به ثبت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مشاور املاک در مورد وضعیت بازار اجاره گفت: وضعیت اجاره‌بها امسال افتضاح است و حتی افتضاح‌تر هم می‌شود چون هنوز جابه‌جایی‌ها شروع نشده است. وی ادامه داد: امسال بازار جابه‌جایی‌ها هنوز گرم نشده است چون به خاطر گرانی سرسام‌آور اجاره‌ها، بیشتر مستاجران تمایل دارند که در خانه‌ای که ساکن هستند بمانند مگر آنکه از طرف مالک تحت فشار قرار گیرند و مجبور به جابه‌جایی شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس مسکن با اشاره به کاهش تولید در بخش مسکن گفت:«هزینه‌ی تولید مسکن بالا است؛ ما در دو الی سه سال اخیر، جهش تولید نداشته‌ایم»