یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

تازگی طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی مجلس رقم خورد تا موانع پیش روی بیمه نشدن کارگران ساختمانی برداشته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: بازار مسکن برای کاهش قیمت باید از تسهیلات ساخت بهره مند شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق سنوات گذشته امسال بازار طلا و جواهر تهران اعم از پاساژهای اصلی بازار و راسته طلا و جواهرفروسان بازار تهران از روز سه شنبه سوم مردادماه الی یکشنبه هشتم مردادماه تعطیل و اعضای صنفی این بازار عزادار سید و سرور آزادگان جهان می باشند. براساس قیمت‌های درج شده در سایت اتحادیه طلا و جواهر، هم اکنون قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 340 هزار تومان،...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از صنایع داخلی، افزایش تولید و ترویج فرهنگ استفاده از محصولات تولید داخل امروز در کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: طبق اعلام انجمن بلاکچین، کربلا کوین یک پروژه کلاهبرداری است که تلاش می‌کند با سوءاستفاده از اعتقادات مذهبی و استفاده از کلیدواژه‌هایی مثل کمک‌های خیریه، ایجاد شغل و بازارهای حلال جهانی کاربران ایرانی را فریب دهد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور امروز سه شنبه به همراه وزاری راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت و همچنین رییس بنیاد مستضعفان و استاندار مازندران از قطعه سوم آزادراه تهران - شمال بازدید و تامین مالی اجرای این قطعه را تعیین تکلیف و بر ایمن سازی جاده کندوان تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بانک مرکزی از سهم 11 درصدی بازار سرمایه در تامین مالی اقتصاد در سال 1401 خبر داد که این عدد نسبت به سال های گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخلاف ادعای برجامیون، افزایش صادرات نفت ایران در دولت سیزدهم ناشی از لطف آمریکا نیست بلکه بایدن از ژوئن سال قبل تحریم‌هایی را به صورت ماهانه علیه شبکه فروش نفت ایران اعمال می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلکسی A14 که در اغلب فروشگاه‌های اینترنتی پرفروش‌ترین گوشی فعلی است، دست‌کم پنج میلیون و 200 هزار تومان فروخته می‌شود. فروشنده‌های موبایل بابت نسخه 64 گیگ گلکسی A14 سامسونگ چنین هزینه‌ای می‌گیرند و قیمت گلکسی A34 که یکی دیگر از میان‌رده‌های پرفروش این برند محسوب می‌شود را با 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی کمی بیش از 10 میلیون و 500 هزار تومان اعلام می‌کنند. به‌گزارش فرارو؛ ردمی نوت 12 بین...

وب‌گاه فرارو

بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران - شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه 2 این آزادراه بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران - شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه 2 این آزادراه بازدید کرد و روند احداث منطقه 3 آزادراه را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی ها نشان می‌دهد قیمت سکه امامی دیروز و امروز بیش از یک میلیون تومان گران شده است.